اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

کسب رتبه برتر راه و شهرسازی استان بوشهر در رعایت مقررات ملی ساختمان

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از کسب رتبه برتر در امر رعایت مقررات ملی ساختمان کشور توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد.

کسب رتبه برتر راه و شهرسازی استان بوشهر در رعایت مقررات ملی ساختمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا شیرافکن پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: در پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان که در استان قزوین برگزار شده بود، بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر در امر رعایت و اجرای مقررات ملی ساختمان در سال 91 در کشور شناخته شد.

وی بیان کرد: این موفقیت ناشی از تلاش و همت کارکنان متخصص و مجرب اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بوده است.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌های نوین ساخت بوشهر نیز گفت: استفاده از فناوری‌های نوین در پروژه‌های ملی بیمارستان شهدای خلیج فارس و ...، مسکن مهر، رعایت اصول مقاوم سازی منازل، کاهش میزان مصرف انرژی در ساختمان‌ها، بهره‌دهی مناسب و ... از جمله دلایل کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در این زمینه به شمار می‌رود.

جوکار تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر سعی در ارائه خدمات بهینه و به روز و همچنین ترویج مقررات ملی ساختمان و استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت و ساز در جهت تحقق اهداف کیفی در ساخت و سازهای استان را دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول