اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص فدراسیون کاراته

داور قزوینی در کلاس‌های ارتقای داوری آسیا شرکت می‌کند

با تشخیص کمیته داوران فدراسیون کاراته کشورمان، داور کاراته قزوینی در کلاس‌های ارتقای داوری آسیا شرکت می‌کند.

داور قزوینی در کلاس‌های ارتقای داوری آسیا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسامی داوران پذیرفته شده برای شرکت در کلاس داوری آسیا در حالی از سوی کمیته داوران فدراسیون کشورمان اعلام شد که در این بین مرتضی کرمی داور شایسته کاراته استان قزوین به همراه 31 داور دیگر به نمایندگی از کشورمان در این کلاس‌های داوری شرکت خواهد کرد.

کرمی این داور ارزنده استان در حالی این موفقیت را از آن خود کرده است که کمیته فدراسیون کاراته کشورمان روزهای یازدهم تا چهاردهم تیر ماه جاری برای گزینش داوران اعزامی به کلاس ارتقای داوری یک آزمون تئوری و عملی را به صورت انگلیسی از بین شرکت کنندگان برگزار و در نهایت ترکیب 32 داور حاضر در کلاس‌های ارتقای داوری را مشخص کرد.

کلاس‌های ارتقای داوری کاراته قاره آسیا در حالی برای نخستین‌بار از دهم تا دوازدهم تیر ماه به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طبق سنوات گذشته هر کشور 20 سهمیه برای حضور در کلاس آسیایی را دارد، اما با رایزنی‌هایی که رئیس و دبیر فدراسیون ایران با مسئولان آسیایی انجام دادند، احتمال افزایش داوران ایرانی در این کلاس‌ها وجود دارد.

به طور حتم با توجه به اینکه کشورمان میزبانی کلاس‌های ارتقای داوری قاره کهن آسیا را در اختیار دارد، به احتمال زیاد می‌توان انتظار داشت تا دیگر داوران کاراته کشورمان از جمله داوران قزوینی بتوانند در این دوره از کلاس‌ها شرکت کنند و از مزایای ارزشمند آن برخوردار شوند.

اما کرمی این داور شایسته استان قزوین برای شرکت در کلاس‌های ارتقای داوری کاراته آسیا که برای نخستین‌بار به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، تنها نیست و مصطفی شاکری از اصفهان، علی‌اکبر دست‌آموز از آذربایجان شرقی، افشار حسنی از آذربایجان غربی، محمد رشید از کهگیلویه و بویر احمد، ابراهیم ماجد ویشگاهی از قم، فرشید نیکبخت از خراسان رضوی، محمدرضا کمالی از گیلان، غلامرضا آتش پنجه از سیستان و بلوچستان، سعید شیدا از البرز، محسن صدرایی از مرکزی و محمد اسماعیل مجد از مازندران این داور ارزنده قزوینی را در این کلاس‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول