اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه عنوان کرد

تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه مسکن مهر در اولویت طرح‌ها

فرماندار گناوه گفت: طرح‌های نیمه تمام به ویژه مسکن مهر امسال باید به جد در دستور کار قرار گیرد تا در اسرع وقت ازآن بهره‌برداری شود.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه مسکن مهر در اولویت طرح‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش ظهر امروز در جلسه کارگروه مسکن شهرستان گناوه با تاکید بر توجه ویژه به حل مشکلات مردم افزود: مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای انسانهاست که با توجه به تامین این نیاز اساسی لازم است طرح‌های مسکن مهر در اولویت قرار گرفته و تکمیل شود.

فرماندار گناوه در این جلسه گفت: برای اتمام برخی پروژه‌های ناتمام مسئولین و پیمانکاران تمام تلاش خود را انجام دهند و اجازه ندهند که مشکلات جزئی باعث عدم پیشرفت کار بشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، حبیبی‌منش افزود: در جلساتی که برگزار می‌شود، باید تمام مدعوین شرکت کنند تا نتایج بهینه داشته باشد و حداقل باعث رفع معضلات مردم شود.

رئیس اداره نظارت مسکن استان بوشهر هم اظهار کرد: در پروژه‌های مسکن مهر شهرستان گناوه با توجه به مشکلات عدیده، پیشرفت مطلوبی را شاهد هستیم.

جمشید مسگر با اشاره به مشکلات موجود ادامه داد: با توجه به پایین بودن مبلغ قرارداد با پیمانکاران، با پرداخت مابه‌التفاوت به پیمانکاران و افزایش وام و تسهیلات می‌توان گوشه‌ای از مشکلات را برطرف کرد.

وی مسئله فاضلاب پروژه‌ها را یکی از اساسی‌ترین مشکلات موجود در شهرستان دانست و افزود: عملیات اجرائی فاضلاب برخی از پروژه‌ها پس از تخصیص اعتبار از طرف کمیته برنامه ریزی شروع می‌شود.

مسگر تاکید کرد: باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها انشعاب فاضلاب، تلفن، آب و برق اجرا و تکمیل شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پیمانکاران با تهیه نقشه ثبتی آپارتمان‌ها در حین ساخت و ساز مقدمات لازم برای ثبت آن‌ها را فراهم کرده و این امر را به آخر کار موکول نکنند.

وی بیشتر مشکلات موجود را مربوط به تورم و بالارفتن قیمت دانست.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول