اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کیش:

جایگاه رهبری در نظلام جمهوری اسلامی ایران بی‌همتاست

امام جمعه کیش با اشاره به سیر تحولات و بی‌ثباتی در روند انقلاب مصر گفت: اتفاقات اخیر در کشور مصر مبین جایگاه ویژه بی‌همتای رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

جایگاه رهبری در نظلام جمهوری اسلامی ایران بی‌همتاست

به گزارش خبرگزاری فارس در جزیره کیش، حجت‌الاسلام حسین علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بیشترین آیات قرآن کریم در رابطه با حضرت موسی و فرعون است و خداوند متعال همواره موسی را به نبرد با طغیان فرعون امر کرده و این بیانگر نفی ظلم، فساد و بت‌پرستی است.

وی در ادامه افزود: حضرت موسی (ع) نیز با دعا به پیشوای خداوند صبر، حوصله و بردباری را طلب کرد و در راه نابودی طغیانگران استوارتر گام برداشت تا پیروزی اسلام در آن برهه از تاریخ نیز مسجل شد.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به رویدادها و تحولات اخیر در کشور مصر، تصریح کرد: مصر امروز درس‌های فراوانی پیش‌روی جهانیان خواهد گذاشت و در واقع ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و رهبری بی‌بدیل آن را نمایان‌تر می‌سازد، چراکه همین ارزش‌هاست که وجه تمایز انقلاب را به همگان نشان می‌دهد.

علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب، تأکید کرد: فصل تابستان در برخی سواحل این جزیره ناهنجاری‌هایی مشاهده می‌شود که لزوم اجرای امر به معرف و نهی از منکر را موجب می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود تا نیروی انتظامی و البته مردم در این زمینه با بی‌حجابی و  بی‌اخلاقی‌های اجتماعی برخوردی قاطع داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش ضمن تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره تابستانی کیش، عنوان کرد: اینکه مسئولان جشنواره آمادگی خود را برای ارائه گزارش شفاف و دقیق اعلام کردند؛ جای تقدیر دارد، امیدواریم این اقدام شایسته ادامه داشته باشد.

امام جمعه کیش در پایان حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و متذکر شد: ماه خودسازی و تقرب انسان به سوی معبود خود به زودی شروع خواهد شد و همه ما بندگان خداوند باید بیشترین بهره در راه انسان‌سازی و درک فضیلت ببریم.

انتهای پیام/88003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول