اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهت آمادگی ملی‌پوشان در مسابقات بین‌المللی

کیش میزبان اردوی ملی‌پوشان تنیس ایران اسلامی شد

دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد یکی از اردوهای ملی‌پوشان تنیس ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تا به دلیل نزدیکی آب و هوای این منطقه به کشور میزبان ملی‌پوشان در شرایط مساعدی قرار گیرند.

کیش میزبان اردوی ملی‌پوشان تنیس ایران اسلامی شد

شاهرخ کشاورز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: نزدیک‌ترین مسابقات تنیس کشورمان، رقابت‌های بین‌المللی تنیس جام دیویس کاپ 2013 است که از 18 شهریور سال‌جاری به میزبانی کشور امارات متحده عربی در دبی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات هفت کشور برتر حضور دارند و مسابقات بسیار خوبی برای کشورمان برگزار می‌شود.

کشاورز ادامه داد: بعد از پایان مسابقات تنیس دور سوم جایزه بزرگ ایران افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام می‌شوند تا در تمرینات آماده‌سازی شرکت کنند.

دبیر فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال جاری رقابت‌های فیوچرز نیز از مهم‌ترین رویدادهای تنیس است که به مدت دو هفته در کشور ترکیه برگزار می‌شود و برای این منظور اردوهای داخلی و مسابقات متعدد تدارکاتی در نظر داریم.

کشاورز یادآور شد: به احتمال زیاد یکی از اردوها در جزیره کیش برگزار می‌شود تا به دلیل نزدیکی آب و هوای این منطقه به کشور میزبان ملی‌پوشان در شرایط مساعدی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای مختلفی امسال برای تنیسورهای ملی‌پوش داریم که عمدتا داخلی خواهند بود، اذعان داشت: در دیدارهای بین‌المللی آینده ملی‌پوشان باید در مسابقات تنیس جام دیویس کاپ شرکت کنند تا بتوانند از نام و اعتبار ایران اسلامی در این مسابقات دفاع شده و تنیس کشورمان نیز از گروه سوم این رقابت‌ها به گروه دوم صعود کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول