اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام رمضان جزیره کیش کلید خورد

مصاف مدعیان با استقبال گرم تماشاگران همراه شد‌

مسابقات فوتسال جام رمضان کیش با استقبال پرشور تماشاگران مواجه شد و تیم‌های "پدیده شاندیز" و "پی دی اف" با به راه انداختن جشنواره گل حریفان خود را با 15 گل شکست دادند.

مصاف مدعیان با استقبال گرم تماشاگران همراه شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش مسابقات فوتسال جام رمضان کیش با ثبت پیروزی پر گل تیم "پی دی اف" با زدن 15 گل و برد تیم‌های بازرگانی آسیا، سورینت، کیمیا توریست و پرفورمنت ادامه یافت.

بر اساس این گزارش در نخستین بازی تیم "پی دی اف" با به راه انداختن جشنواره‌ای از گل تیم املاک پارسیان را به سختی شکست داد تا برای سایر حریفان خود در این گروه خط و نشان بکشد.

در این بازی محمد مرتضایی 7 بار، رضا نصیری 3 بار، محمود پورسعید 2 بار، رضا صفدری، داود پورسعید و علی قویدل هر کدام یک بار گلزنی کردند.

در بازی دوم "بازرگانی آسیا" 4 بر یک "صیادان" را شکست داد و در بازی سوم "سورینت" با حساب 4 بر صفر "برج‌های طلایی" را شکست داد.

مصاف حساس تیم‌های "کیمیا توریست" و "رعد پدافند هوایی" با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به سود کیمیا توریست به پایان رسید و در آخرین بازی هم "پرفورمنت" با حساب 2 بر یک "دانشگاه علمی کاربردی" را شکست داد.

جام رمضان امسال کیش با حضور تیم‌های پر مهره و شاخصی در حال برگزاری است و پیش بینی درباره قهرمان این مسابقات کار بسیار سختی است و باید تا روز پایانی بازی‌ها به انتظار نشست.

 یادآور می‌شود در شب اول این مسابقات و از گروه اول تیم پی جی آی اس با نتیجه 9 بر صفر بانک تجارت را شکست داد و رایان دژ ونوس با حساب 3 بر صفر یسیج دانشجویی را شکست داد.

از گروه دوم هم تیم پدیده شاندیز با نتیجه پرگل 15 بر صفر کشتی رانی فراساحلی را تحقیر کرد و از گروه سوم بانک سرمایه با حساب 11 بر یک بازار پانیذ را شکست داد و از گروه چهارم اداره بهزیستی 10 بر یک هتل سان رایز را شکست داد.

انتهای پیام/88003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول