اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

مسئولان سرکشی از ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار دهند

فرماندار بستک گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سرکشی از ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئولان سرکشی از ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بستک، اظهار داشت: دین اسلام دین همدردی است و آموزه‌های این دین مبین و سیره رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (سلام ا... علیها) نیز رسیدگی به امور نیازمندان و ایتام بوده است.

وی افزود: حضرت علی‌(ع) چشم امید همه یتیمان، درماندگان و نیازمندان جامعه بود و امروز با تأسی از رمز و راز توجه آن امام همام به نیازمندان و دستگیری از ایتام، پیروان و عاشقان علی(ع) نیز در ماه مبارک رمضان و به ‌ویژه هفته اکرام به یاری نیازمندان می‌شتابند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت خوب و مناسبی برای بازسازی نفس و توجه به نیازمندان است که از عنایات خداوند متعال به شمار می‌رود و مدیران دستگاه‌ها فرصت را غنیمت بشمارند و سرکشی از ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار قرار دهند.

مشتاق‌زاده بیان داشت: اسلام دین غنی از ارزش‌ها و موهبت‌های فرهنگی است که با رعایت آنها نه تنها فقر از جامعه برداشته می‌شود، بلکه بسیاری ارزش‌های اجتماعی به واسطه آن به وجود می‌آید.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیازمندان زیادی تحت پوشش نهادهای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی قرار گرفته و برای توانمندسازی آنها اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان بستک تصریح کرد: مجموع خدمات این دو نهاد به نیازمندان جامعه می‌رسد که همین امر وظیفه جامعه را در قبال این نهادها سنگین‌تر می‌کند.

مشتاق‌زاده از خیران و نیکوکاران بستکی خواست تا بیش از پیش یاری‌رسان این نهادها در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان باشند.

انتهای پیام/88006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول