اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی مطرح کرد

رتبه نخست خراسان‌رضوی در دریافت مشارکت‌های مردمی

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: بهزیستی خراسان‌رضوی رتبه برتر از حیث دریافت 41 میلیارد تومان مشارکت مردمی در میان دیگر استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست خراسان‌رضوی در دریافت مشارکت‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تهمینه شکیب صبح امروز در مراسم گلریزان مسکن مددجویان بهزیستی خراسان‌رضوی در محل هتل پردیسان اظهار کرد: بهزیستی سازمانی متعلق به آحاد جامعه و مردم بوده که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند.

وی افزود: اولویت نخست این سازمان اقدامات پیشگیرانه و بعد از آن تلاش در مسیر کاهش آسیب‌ها است؛ سازمان بهزیستی در حال حاضر بخش‌های مختلفی از افراد جامعه نظیر زنان سرپرست خانوار، معلولان ذهنی و جسمی، فرزندان مراکز شبانه‌روزی و افرادی از این دست را تحت پوشش خود قرار داده است.

شکیب با بیان اینکه 330 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی خراسان‌رضوی هستند، خاطرنشان کرد: بهزیستی خراسان‌رضوی با بیش از 3 هزار مرکز حدود 330 هزار مددجو را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی افزود: بهزیستی خراسان‌رضوی رتبه برتر از حیث دریافت 41 میلیارد تومان مشارکت مردمی در میان دیگر استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی هدف از برگزاری مراسم جشن گلریزان مسکن مددجویان را معرفی و ارتقای سطح کسب مشارکت‌های مردمی در بهزیستی خواند و یادآور شد: خدمت به مردم محروم و افشار کم‌برخوردار با عنوان مسئولیتی افتخارآمیز مطرح است.

شکیب تصریح کرد: این مراسم برای کسب مشارکت‌های مردمی در مسیر تامین مسکن یک‌هزار و 475 خانواده و به نوعی همان 6 هزار نیازمند است.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول