اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

بهره‌برداری از 4 طرح خدمات بهزیستی در میاندرود

با حضور معاون پیشگیری بهزیستی مازندران چهار مرکز خدمات بهزیستی در شهرستان میاندرود به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 طرح خدمات بهزیستی در میاندرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، رمضانعلی گلچوبی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از چهار مرکز درمان اعتیاد، پایگاه خدمات اجتماعی و جامعه معلولان این شهرستان با اشاره به نیاز روزافزون جامعه به گسترش فعالیت این مراکز همکاری همه مسئولان در بخش‌های مختلف و اقبال عمومی مردم را در این بخش بسیار مهم دانست.

معاون پیشگیری بهزیستی مازندران در این مورد با بیان اینکه دهیاران، ائمه جماعات مساجد در روستاها، شوراهای اسلامی و نخبگان می‌توانند زمینه را برای ایجاد اقبال عمومی در مردم ایجاد کنند خواستار همکاری بیشتر بین مردم، مسئولان و مراکز بهزیستی شد.

این مسئول بهزیستی مازندران ارتقای همکاری بین بخش‌های مختلف جامعه در این زمینه را موجب ارتقای خدمات بهزیستی در بین مردم و دستیابی به اهداف مورد نظر بهزیستی دانست.

در این دیدار حجت‌الاسلام علی اصغر رودسرابی از روحانیون منطقه و امام جماعت روستای اسلام‌آباد خواستار توجه بیشتر بهزیستی به نیازمندی‌های مالی برخی گروه‌های عضو جامعه هدف این سازمان از جمله تهیه جهیزیه برای خانواده‌های فاقد تمکن مالی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندرود نیز در این مراسم در سخنانی بهزیستی را برای هیچ کس ناآشنا ندانست و افزود: نگاه حاکم در بهزیستی نگاه الهی و خادمانه است و خدمات متنوع و روز آمدی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

سیدمرتضی موسوی کنترل آسیب‌های اجتماعی را شاه‌بیت اهداف بهزیستی عنوان کرد و افزود: مشارکت همه مردم از الزامات اساسی این راه است.

وی پایگاه خدمات اجتماعی را مکانی مناسب برای آموزش مهارت‌های کاربری زندگی به افراد جامعه هدف عنوان کرد.

به گزارش فارس در این مراسم با حضور رمضانعلی گلچوبی معاون پیشگیری بهزیستی استان مازندران مرکز اقامتی میان مدت قو و مرکز ترک اعتیاد آفتاب در شهر سورک، مرکز خدمات اجتماعی مجتمع بهزیستی شهریار کنده و اسلام‌آباد همچنین مرکز جامعه معلولان شهرستان مستقر در اداره بهزیستی شهرستان میاندرود به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/86021/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول