اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال سفیر قم:

اولویت حضور سفیر در لیگ دسته اول با والیبالیست‌های قمی است

مربی تیم والیبال سفیر قم گفت: اولویت حضور این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با بازیکنان شایسته والیبال قم خواهد بود.

اولویت حضور سفیر در لیگ دسته اول با والیبالیست‌های قمی است

سیدروح الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با توجه به اینکه این هفته‌ها تیم ملی والیبال کشورمان درگیر رقابت‌های لیگ جهانی والیبال است، مردم به خوبی با والیبال خو گرفته‌اند و با این رشته ورزشی ارتباط جدی و صمیمی برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: موفقیت‌های ارزنده‌ای که تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ جهانی والیبال کسب کرده، موجی از شادی را در دل مردم ایران ایجاد کرده و این روزها هرجا صحبت از ورزش می‌شود، ابتدا موضوع والیبال به میان می‌آید.

مربی تیم والیبال سفیر قم اضافه کرد: از سوی دیگر درخششی که تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان در مکزیک داشت در کنار موفقیت‌های تیم ملی بزرگسالان در لیگ جهانی والیبال، طرفداران این رشته ورزشی را نیز افزایش داده است.

وی تاکید کرد: همه این موفقیت‌ها در جامعه ما به والیبال اعتبار بسیار بالایی بخشیده است و بر طرفداران این رشته ورزشی نیز افزوده شده است و حالا مردم در نقاط مختلف کشور از والیبال حتی به اندازه فوتبال انتظار دارند که به موفقیت‌های خود ادامه بدهد.

شفیعی تصریح کرد: قطعا درخششی که تیم‌های ملی والیبال رده‌های سنی مختلف ملی و باشگاه‌های کشورمان در رقابت‌های مختلف داشته‌اند، موجب خواهد شد تا لیگ‌هایی که در قالب دسته‌های برتر و اول سال جاری پیش رو داریم، از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد.

وی که فصل گذشته سرمربی تیم والیبال سفیر قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود در ادامه بیان داشت: استارت کار را برای حضور موفق این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور زده‌ایم و می‌خواهیم قوی‌تر از لیگ گذشته به مصاف حریفان برویم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم ابراز داشت: شاید نتوانم بگویم که مدعی صعود به لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور هستیم اما می‌توانم بگویم که بازیکنان شایسته‌ای داریم که می‌توانند این تیم را به جایگاه‌ها و موقعیت‌های خوبی برسانند.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه رضایت قربانی مدیر مجموعه سفیر برای حمایت از این تیم در لیگ دسته اول والیبال کشور در سال جاری به ما امیدواری داده است، بیان داشت: برای تشکیل یک تیم قوی و منسجم صد درصد اولویت اول ما حضور بازیکنان شاخص استان قم در ترکیب تیم سفیر است و اگر نیاز شد بازیکن غیربومی جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول