اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنالیزور خراسانی تیم ملی والیبال ایران:

نتایج تیم والیبال در لیگ جهانی حاصل زحمات 3 ساله بازیکنان و کادر فنی است

عضو کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ولاسکو توانایی بسیار بالایی در بهبود شرایط روانی تیم در حین مسابقه دارد، گفت: نتایج تیم والیبال در لیگ جهانی حاصل زحمات سه ساله بازیکنان و کادر فنی است.

نتایج تیم والیبال در لیگ جهانی حاصل زحمات 3 ساله بازیکنان و کادر فنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، نوید مشجری اظهار داشت: نمودار مقایسه‌ای بین علمکرد بازیکنان تیم ملی والیبال در لیگ جهانی امسال و بازی‌های سال گذشته آنان، نشان از بهبود شرایط کلی تیم و عملکرد مطلوب بازیکنان در مسابقات دارد.

وی افزود: خوشبختانه بررسی‌های کادر فنی تیم ملی نشان از پیشرفت بازیکنان در تمام ابعاد فنی، روحی، روانی، تکنیکی و تاکتیکی دارد.

مشجری عنوان کرد: بازی‌های بسیار قوی و درخشان اخیر تیم ملی ایران در لیگ جهانی نتیجه زحمات سه ساله و شبانه‌روزی بازیکنان، مسئولان و کادر فنی تیم است.

آنالیزور تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: علاوه بر بازیکنان، خولیو ولاسکو نقش بسیار ویژه‌ای در این نتیجه‌گیری دارد و در بسیاری از بازی‌ها با توجه به تجربیات خود و شناختی که از تیم ما و سایر رقبا دارد توانسته ورق بازی را به سود ایران برگرداند.

وی افزود: صحبت‌هایی که ولاسکو در بین ست‌ها و در وقت‌های استراحت با بازیکنان انجام می‌دهد از لحاظ روانی تاثیر بسیار مطلوبی بر روی آنان دارد و اگر امروز شاهد این هستیم که بعد از باخت در دو ست نتیجه نهایی بازی به سود ما رقم می‌خورد دلیل آن صحبت‌هایی است که ولاسکو با بازیکنان انجام می‌دهد و آنان را از لحاظ روحی تقویت می‌کند.

عضو کادر فنی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: گر چه بعضی از کارشناسان از تعویض‌های ولاسکو ایراد می‌گیرند ولی باید توجه داشت بازی والیبال امروز در دنیا بازی با مهره‌هاست و تیمی توانایی پیروزی خواهد داشت که بتواند از مهره‌ها به خوبی استفاده کند.

مشجری در ارتباط با وضعیت تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار با آلمان نیز گفت: با توجه به پرواز خسته‌کننده‌ای که از کوبا تا ایران داشتیم قطعا ولاسکو تغییراتی در ترکیب تیم ملی انجام خواهد داد ولی مطمئن باشید با تمام قوا در دیدار با آلمان حضور پیدا خواهیم کرد و با توجه به امتیاز ویژه میزبانی و حضور تماشاگران پر شور در ورزشگاه امتیازات کامل این بازی را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/70004/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول