اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

وجود 116 هزار متقاضی مسکن در خراسان‌رضوی

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه متوسط پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در خراسان‌رضوی 80 درصد است، گفت: در حال حاضر 116 هزار متقاضی مسکن در خراسان‌رضوی وجود دارد.

وجود 116 هزار متقاضی مسکن در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در مراسم گلریزان مسکن مددجویان بهزیستی که در هتل پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و اساسی استفاده از ظرفیت‌های خیران در مسیر ارتقا و بهبود سلامت و رفاه مددجویان تحت پوشش بهزیستی است.

وی افزود: البته باید گفت که خیران خراسان‌رضوی در زمینه پوشش‌دهی و همکاری با بهزیستی عملکرد مطلوبی دارند.

فروزان‌مهر از خراسان‌رضوی با عنوان مهد حماسه‌آفرینی در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: روحیه از خودگذشتگی و فداکاری از شاخصه‌های برجسته مردمان خراسان‌رضوی بوده که با استعانت از همین روحیه، خیرانی ایثارگر به مدد افراد تحت پوشش بهزیستی و اقشار کم‌برخوردار شتافته‌اند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در خراسان‌رضوی 80 درصد بوده و تحقق کامل این مهم در راس اهداف استانداری است.

وی از طرح مسکن مهر با عنوان امیدی برای خانه‌دار شدن در اقشار مختلف جامعه یاد کرد و گفت: اتفاق مبارک در طرح مسکن مهر امید به خانه‌دار شدن در دهک‌های پائین جامعه و اقشار کم‌برخوردار است.

فروزان‌مهر ادامه داد: در حال حاضر 116 هزار متقاضی مسکن در خراسان‌رضوی وجود دارد که در طرح مسکن مهر به دنبال تحقق این خواسته اساسی و نیاز اصلی مردم هستیم.

استاندار خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه مسئله مسکن 70درصد هزینه‌های سبد خانوار را به خود اختصاص می‌دهد، ‌اذعان کرد: این رقم نشان می‌دهد که باید در حوزه اقشار کم برخوردار جامعه و محرومان نگاه ویژه‌ای با همت مسئولان و خیران برای تهیه مسکن آنان صورت گیرد.

وی یادآور شد: مسئله مهم این است که مرتفع ساختن نیازهای دهک‌های پائین جامعه مشارکت مسئولان دولتی و مشارکت مردمی در قالب خیران را می‌طلبد و نقطه امیدواری در مشهد رقابت مردمی برای انجام عمل خیر است.

فروزان‌مهر از عمل خیر با عنوان باقیات الصالحات یاد کرد و ادامه داد: نیکوکاری و انجام عمل خیر از جمله اعمال نیک و پسندیده در ماه مبارک رمضان است که امروز نیکوکاری خیران در راستای دغدغه‌ آنان برای محرومیت‌زدایی را به وضوح شاهد هستیم.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول