اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی کاشان خبر داد

افزایش خطوط اتوبوسرانی کاشان به 15 خط / سرویس‌دهی در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان از افزایش تعداد خطوط اتوبوسرانی شهرستان کاشان به 15 خط خبر داد.

افزایش خطوط اتوبوسرانی کاشان به 15 خط / سرویس‌دهی در شب‌های قدر

محسن عرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: خط جدید اتوبوسرانی کاشان از مسیر مبدأ میدان 15 خرداد به سمت بلوار امام رضا(ع) تعیین شده که از مسیرهای چهار راه آیت‌الله کاشانی، میدان معلم، میدان جهاد، میدان امام حسن(ع) و میدان امام رضا(ع) به صورت رفت و برگشت سرویس‌دهی‌ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ساکنان بلوار امام رضا(ع) حد فاصل میدان امام رضا(ع)، دوربرگردان انتهای شهرک امیرالمؤمنین(ع) به ویژه ساکنان شهرک مسکونی امام جعفر صادق(ع) در این مسیر می‌توانند از ناوگان اتوبوسرانی ابن سازمان استفاده کنند.

به گفته وی، با افتتاح خط جدید اتوبوسرانی در مسیر اعلام شده بخشی از ساکنان شهرک فاز دو ناجی‌آباد به ویژه بلوار گلستان و خیابان پاسگاه می‌توانند این مسیر را برای ایاب و ذهاب خود انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان همچنین یادآور شد: با اضافه شدن این خط جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان، خطوط اتوبوسرانی کاشان از 14 خط به 15 خط افزایش یافت.

عرفان همچنین از سرویس‌دهی اتوبوسرانی کاشان در شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سازمان اتوبوسرانی کاشان برای رفاه شهروندان تا ساعات پایانی شب‌های قدر فعال است تا هیچ گونه مشکلی برای رفت‌ و آمد مردم دارالمؤمنین به وجود نیاید.

وی بهبود سیستم حمل و نقل شهری و افزایش بهره‌وری خدمات عمومی و جابجایی مسافران درون شهری را از مهمترین اهداف توسعه ناوگان اتوبوسرانی کاشان اعلام کرد.

این مسئول، جایگزینی بلیط کارت به جای بلیط‌های کاغذی و ایجاد ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس با استفاده از امکانات رفاهی، سرویس‌دهی مطلوب و به هنگام را از جمله خدمات این سازمان برای رفاه حال بیشتر شهروندان کاشانی ذکر کرد.

عرفان در ادامه تعداد اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کاشان را 159 دستگاه ذکر و تعداد اتوبوس‌های ملکی فعال این سازمان را 125 دستگاه اعلام کرد.

 وی با یادآوری اینکه عمر اتوبوس‌های شهری در کشور 10 سال است، ناوگان اتوبوسرانی شهرستان کاشان را یکی از جوان‌ترین ناوگان‌های اتوبوسرانی شهری کشور عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان همچنین متذکر شد: این سازمان دارای 15 خط و 522 ایستگاه اتوبوسرانی در سطح شهرستان کاشان است که از این تعداد 63 ایستگاه اتوبوسرانی مکانیزه و نیمه مکانیزه است.

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی کاشان روزانه بیش از 70 هزار مسافر را انتقال می‌دهد که 30 درصد از این تعداد مسافر به خط میدان 15 خرداد تا فاز دو شهرک ناجی‌آباد اختصاص دارد. 

انتهای پیام/2406/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول