اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 سال انتظار برای پیست دو و میدانی

استادیوم متقی ساری پروژه‌ای فراموش‌ شده است

استادیوم شهید متقی شهرستان ساری که قلب تپنده فوتبال مرکز استان مازندران نام گرفت در گرداب فراموشی و بی‌توجهی است.

استادیوم متقی ساری پروژه‌ای فراموش‌ شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به سراغ استادیوم شهید متقی شهرستان ساری رفتیم تا از وضعیت این استادیوم تاریخی که چندین سال قلب تپنده فوتبال مرکز استان بوده و فوتبالی‌های استان و شهر ساری خاطرات فراوانی از آن دارند باخبر شویم.

 وضعیت زمین چمن این استادیوم مساعد و سرسبز به نظر می‌رسد اما ظاهرا در آن مسابقه‌ای انجام نمی‌گیرد.

از این رو گفت‌‌وگویی با سعید بسطامی دبیر هیئت فوتبال ساری انجام دادیم و از حال و روز این استادیوم جویا شدیم.

فارس: آقای بسطامی از وضعیت استادیوم شهید متقی برایمان بگویید؟

 زمین استادیوم شهید متقی با تلاش هیئت فوتبال ساری وضعیت مناسبی دارد و آماده برگزاری مسابقات و یا تمرینات برای تیم‌های شهر ساری را دارد و توانسته‌ایم چمن این استادیوم را حفظ کنیم.

فارس: با وجود وضعیت مناسب چمن به نظر می‌رسد که هیچ گونه استفاده‌ای از این استادیوم نمی‌شود علت چیست ؟

 استادیوم شهید متقی ساری دو سالی است که به این وضعیت دچار شد و تیم‌های شهر ساری نمی‌توانند از این امکانات که در شهر ساری وجود دارد، استفاده کنند.

فارس: علت استفاده نکردن از این استادیوم چیست ؟

در دو سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان قصد داشته‌اند تا این زمین را دارای پیست دو و میدانی کنند و درصدی از کار هم پیش رفته است اما به دلیل نبود اعتبار کافی برای تکمیل پروژه این امر ناتمام مانده و همین طور که مشاهده می‌کنید اجازه هیچ استفاده‌ای از چمن مطلوب شهید متقی را نمی‌دهند و ما از دادن سرویس به ورزشکاران با استعداد شهر ساری معذوریم.

فارس: آیا بازی در زمین چمن برای پیست در حال تعمیر مشکلی ایجاد می‌کند؟

من فکر نمی‌کنم مشکل چندان زیادی ایجاد کند و فقط بخشی از کار را انجام داده‌اند و آقای بریمانی مسئول این پروژه می‌گوید؛ چون شرکت پیمانکار اجرای پیست گفته که نباید وارد این پیست شوند و اگر وارد شوند ما تعهدات خود را انجام نخواهیم داد در صورتی که من فکر نمی‌کنم تا مدت‌ها اعتباری به این استادیوم اختصاص دهند تا این پیست نیمه اتمام تکمیل شود.

فارس: شاهد این هستیم که تیم‌های فوتبال شاغل در ساری با مشکل نداشتن زمین تمرین مواجه هستند. به نظر شما امکان انجام تمرین در متقی را خواهند داشت؟

همانطور که گفتم تیم‌های شهر ساری دارند از این موضوع لطمه می‌بینند و باید صبر کرد و دید که اداره کل ورزش و جوانان مازندران تا چه زمانی اعتبار اختصاص خواهد داد تا این پروژه به اتمام برسد یا با همین وضعیت اجازه استفاده از این زمین را به ما بدهند.

به گزارش فارس، استادیوم شهید متقی ساری فعلا با وجود چمنی مناسب بدون استفاده رها شده که از مسئولان در اداره کل ورزش و جوانان انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر به وضعیت این استادیوم مرکز استان رسیدگی کنند و تنها پیست دو و میدانی استاندارد استان را تکمیل کنند.

----------------------------

 مصاحبه از محمد اسدی

----------------------------

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول