اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد خبر داد

برگزاری فوتسال جام رمضان در محمودآباد

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در روزهای آینده خبر داد.

برگزاری فوتسال جام رمضان در محمودآباد

روح الله علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان گرامیداشت 425 شهید سرافراز این شهرستان خبر داد.

وی رمضان را فرصتی مناسب برای تهذیب نفس عنوان کرد و افزود: همچنان که روح انسان نیازمند ساختن است، جسم نیز نیاز به پویایی و نشاط دارد و مقوله ورزش باید در این ماه نیز جدی گرفته شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان محمودآباد با اشاره به استعداد بالای این شهرستان در زمینه فوتبال گفت: ورزش پرتحرک و هیجانی فوتبال از دیرباز نزد جوانان محمودآباد جایگاه منحصر به فردی داشته است و قهرمانان زیادی از این رشته در سطوح ملی و بین‌المللی ظهور کردند.

علیزاده با اشاره به بازیکنانی همچون بهروز ولی پور، قاسم سعیدی، حمیدرضا فرزانه، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی و محسن یوسفی خاطرنشان کرد: این بازیکنان ارزنده گوشه‌ای از استعدادهای فوتبالی محمودآباد در سطح ملی بودند و امروز نیز استعدادهای نوجوان و جوان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد.

وی حضور دو تیم نفت و خزر محمودآباد در لیگ‌های دوم و سوم آزادگان را نشان‌دهنده جایگاه فوتبال محمودآباد ارزیابی کرد و اظهار داشت: تیم‌های نوجوانان و جوانان این شهرستان نیز در مسابقات کشوری حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد اذعان داشت: توجه به مقوله ورزش به ویژه فوتبال که با زندگی مردم گره خورده است باعث بالا رفتن سطح فرهنگ و همچنین ایجاد شور و شعف در جامعه می‌شود.

علیزاده در پایان یادآور شد: مسابقات فوتسال جام رمضان به همت کمیته‌های هیئت فوتبال محمودآباد برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قبل از شب‌های قدر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/86013/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول