اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

اتمام چمن زمین فوتبال وطنی قائمشهر/ حضور نماینده فیفا در مراسم افتتاحییه

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اتمام کار چمن زمین فوتبال استادیوم شهید وطنی قائمشهر تا آغاز فصل جاری مسابقات از حضور نماینده فیفا در مراسم افتتاحیه زمین چمن در این ورزشگاه خبر داد.

اتمام چمن زمین فوتبال وطنی قائمشهر/ حضور نماینده فیفا در مراسم افتتاحییه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، احمد سعادتمند بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری قائمشهر با اشاره به دوران مدیریت خود در باشگاه نساجی اظهار داشت: فوتبال رشته پردردسری است، دیگر هیچوقت دنبال فوتبال نخواهم رفت.

وی درباره شرایط فعلی باشگاه نساجی ابراز داشت: در نشست هفته گذشته با آقایان قاسم‌نژاد و پرهام مقرر شد آقای قاسم‌نژاد تا پایان هفته جاری اعلام نظر کند که آیا براساس شرایط ابلاغ شده قادر به ادامه همکاری با نساجی هستند یا خیر که در غیر اینصورت اداره این باشگاه به اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر محول خواهد شد.

سعادتمند با اشاره به خدمات ارزنده سه ساله مهدی پرهام و سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی وی برای باشگاه نساجی و نیز زحمات حسین قاسم نژاد اذعان داشت: با وجود همه تلاش‌ها وضعیت فعلی، شایسته تیم نساجی نیست که در صورت مدیریت اداره ورزش و جوانان بر این باشگاه و بهره‌گیری از همه داشته‌های این استان و صرف هزینه‌های کمتر، تیم نساجی را به آنچه لایق آن است برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بخش دیگری از سخنانش درباره روند عملیات اجرایی چمن استادیوم وطنی با بیان رو به اتمام بودن زیرساخت‌های چمن کاری افزود: تاکنون مذاکرات بسیاری با شرکت‌های معتبر خارجی و داخلی انجام شد همچنین چمن نامرغوب ارسالی یکی از شرکت‌ها عودت داده شد تا در نهایت براساس قرارداد با شرکت هاپکو که مورد تایید فیفا نیز هست عملیات چمن‌کاری با صرف هزینه یک میلیارد و 100 میلیون تومان آغاز شد.

سعادتمند از تلاش شهردار قائمشهر بابت تامین هزینه نیروی انسانی و ماشین‌آلات شهرداری قدردانی کرد و افزود: مراسم افتتاح زمین و چمن با حضور نماینده فیفا برگزار می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نصب چمن وطنی تا آغاز مسابقات فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک به پایان می‌رسد و مسابقات لیگ فوتبال دسته اول کشور در این استادیوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول