اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان خبر داد

افتتاح استادیوم 15 هزار نفری گاوازنگ در مرداد ماه جاری

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان گفت: استادیوم 15 هزار نفری گاوازنگ تا پایان تیر ماه یا تا 15 مرداد ماه جاری به مرحله بهره برداری می‌رسد.

افتتاح استادیوم 15 هزار نفری گاوازنگ در مرداد ماه جاری

محمدرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مصوبات و اعتبارات پروژه‌های سال گذشته زنجان اظهار کرد: سال مالی 91 تمام شده و باید بر روند تحویل پروژه‌ها سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام استان باید تا دو ماه آینده به نتیجه برسند، تصریح کرد: تخصیص اعتبار پروژه‌ها در سال گذشته کمتر از 30 درصد بوده است.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان ادامه داد: در اردیبهشت ماه جاری به اعتبار پروژه‌های استان زنجان 20 درصد اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مربوط به اعتبارات سال گذشته باید تا پایان تیر ماه جاری بسته شود، گفت: برای اتمام بعضی از پروژه‌های زنجان تا پایان شهریور ماه جاری فرصت داده شده است.

براتی با اشاره به اینکه در سال گذشته 326 پروژه‌ خالص برای شهر زنجان در نظر گرفته شده بود، افزود: این تعداد پروژه با اعتبار 83 میلیارد و 52 میلیون تومان و تخصیص اعتبار 52.13 درصد بوده است. به دلیل بازگشایی مدارس در مهر ماه پروژه‌های آموزشی باید تا آخر شهریور ماه جاری تکمیل و به بهره‎برداری برسد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های مربوط به اعتبارات سال گذشته افتتاح شده است، ادامه داد: 40 درصد از 326 پروژه استان زنجان تا پایان تیر ماه جاری به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های موجود در کشورمان مشکلاتی برای اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به وجود آورده است، تصریح کرد: امید است با رفع تحریم‌ها اعتبارات خوبی مانند اعتبارات سال‌های 88 و 89 به استان زنجان تعلق گیرد.

براتی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت دستگاه‌های مختلف دانست و گفت: تا اتمام پروژه‌های نیمه تمام پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه با تاخیر تحویل در پروژه‌ها هزینه‌های بیشتری تحمیل می‌شود، افزود: با تاخیر در تحویل پروژه‌ها مطالبات پیمانکاران افزایش می‌یابد و این تاخیر به عنوان ضرر و زیان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان زنجان در حال احداث است، اظهار کرد: از این تعداد سه پروژه عمرانی و بقیه اقتصادی است.

براتی به استادیوم 15 هزار نفری گاوازنگ زنجان اشاره کرد و گفت: این استادیوم تا پایان تیر ماه یا تا 15 مرداد ماه جاری به مرحله بهره‎برداری می‌رسد.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول