اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری:

به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری گفت: این تیم بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کند.

به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کنیم

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: فصل گذشته با بدشانسی و با تفاضل گل از حضور مجدد در لیگ برتر بازماندیم که امسال ناکامی فصل گذشته را جبران می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: فصل جدید این رقابت‌ها پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و به طور حتم یکی از مدعیان صعود خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری تصریح کرد: روز گذشته فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در فدراسیون قرعه‌کشی شد که پنج تیم در منطقه شمال حضور دارند.

هوشیار درباره تیم‌های گروه شمال گفت: تیم فائزکاران فرح آباد ساری در این گروه با تیم‌های پرسپولیس، دانشگاه شیراز، کرمانشاه و صدر شیمی شیراز همگروه است.

وی با اشاره به اینکه تیمش از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است، ابراز داشت: همچون فصل‌های گذشته با توجه به مشکلات مالی ترکیب تیم متشکل از بازیکنان جوان و بومی استان است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری در پایان از صعود دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی خبر داد و افزود: در نهایت پس از صعود چهار تیم مرحله نیمه نهایی تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول