اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد:

سرقت اموال تامین اجتماعی سعدآباد موجب تعطیلی این نهاد شده است

بخشدار سعدآباد گفت: سرقت اموال تامین اجتماعی سعدآباد موجب تعطیلی این نهاد شده است.

سرقت اموال تامین اجتماعی سعدآباد موجب تعطیلی این نهاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، عبدالرحیم افروغ شب گذشته در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرها و روستاهای بخش سعدآباد ارائه شده و با تمام توان در حال پیگیری کمبودها و مطالبات مردم هستیم.

بخشدار سعدآباد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بخشداری و فعالیت‌های انجام گرفته افزود: کمبود نیرو در دستگاه‌ها و عدم استقرار برخی از ادارات در سعدآباد یکی از اساسی‌ترین مشکلات این بخش است.

وی تصریح کرد: پیگیری‌هایی برای تبدیل نمایندگی ثبت اسناد و املاک سعدآباد به اداره انجام گرفته ولی با موانعی روبرو هستیم که خواستار پیگیری موضوع توسط نماینده مجلس هستیم.

یخشدار سعدآباد خاطرنشان کرد: اداره تامین اجتماعی این شهر نیز به‌دلیل سرقت اموال با تعطیلی مواجه شده که راه‌اندازی مجدد آن ضروری است.

این مسئول اضافه کرد: شهر سعدآباد دارای مبلمان شهری ضعیفی است و به‌عنوان مرکز بخش باید پیگیری‌ها و اعتبارات بیشتری برای این امر فراهم شود.

بخشدار سعدآباد با انتقاد از عدم پرداخت عوارض توسط شرکت نفت نرگسی به شهر وحدتیه گفت: کلنگ زنی سد دالکی نیز با تاخیر مواجه شده که راه‌اندازی آن کمک فراوانی به کشاورزان و نخلداران منطقه و مقابله با خشکسالی و از بین رفتن محصولات خواهد کرد.

افروغ ابراز داشت: تعیین تکلیف پرونده قضایی پست بانک سرقنات، تخصیص اعتبارات برای تامین و بهبود آب شرب شهر وحدتیه و روستاهای جره و شول و هفت روستای دهستان زیرراه، تخصیص اعتبار به‌منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و ورزشی و توجه بیشتر به مقوله فرهنگ از دیگر مطالبات مردم منطقه است.

وی از حضور مستمر نماینده دشتستان در بین مردم شهرها و روستاهای بخش سعدآباد قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد با حضور در جلسات و تجمعات مردمی بتوانند پیگیری بیشتری برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول