اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به اسلام است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: استکبار جهانی با اهداف پیش‌بینی شده به دنبال ضربه زدن به اسلام است.

استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به اسلام است

نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به وضعیت مردم مصر، اظهار داشت: کشتن مردم مصر برای کسب قدرت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه گرچه مرسی از طرف اسلام‌گرایان و اخوان‌المسلمین به عنوان رئیس جمهور مصر انتخاب شد اما رئیس‌جمهور دولت مردمی مصر نبود، تصریح کرد: مرسی خادم آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران آن‌ها بود.

باقری به چراغ سبز نشان دادن مرسی به آمریکا اشاره کرد و گفت: به دنبال حمله ناجوانمردانه به منزل آیت‌الله شهانی و شهادت وی و اطرافیانش، مرسی این اتفاق را محکوم نکرد و دستور بازداشت عاملان این جنایت را نداد.

امام جمعه شاهین‌دژ افزود: طولی نکشید که خون پاک آیت‌الله شهانی و آیت‌الله شهانی‌ها در عرض مدت هفت روز عمر سیاسی مرسی را تا ابد به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

وی به نا‌حق ریخته شدن خون آیت‌الله شهانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مرسی به سادگی از این قضیه رد شد و در مورد آیت‌الله هیچ حرکتی از خود نشان نداد و همین امر سبب شد تا مردم مصر قیام کنند و او را از صحنه سیاسی مصر حذف کنند.

باقری با اشاره به انفجار در بیروت، ابراز داشت: کشورهای غربی در نظر خود یک هدف عالی را دنبال می‌کنند و آن دور کردن اطراف اسرائیل از حزب‌الله و افراد دین‌دار و ولایتمدار است.

وی به ناتوانی قدرت‌های غربی در مقابله با فلسطین اشاره کرد و گفت: غزه و لبنان به عنوان حامیان مردم فلسطین در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول