اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

دانشگاه بین‌الملل اسلامی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: دانشگاه بین‌الملل اسلامی در مازندران در رشته‌های مختلف اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

دانشگاه بین‌الملل اسلامی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، صادقعلی موحدمنش بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام علی (ع) دانشگاه پیام نور بابل اظهار داشت: دانشگاه پیام نور طی 20 سال اخیر منشا آثار علمی و فرهنگی ارزشمندی در سطح کشور، استان و شهرستان‌ها بوده است.

وی بیان داشت: دانشگاه پیام نور با داشتن 500 مرکز و واحد دانشگاهی و یک میلیون دانشجو بار سنگین آموزش عالی را به دوش می‌کشد.

این مسئول تصریح کرد: از خصیصه فرهنگی ویژه دانشگاه پیام نور مازندران همین بس که با وجود 18 مرکز دانشگاهی با 50 هزار دانشجو در طول چند سال فعالیت خود حتی پنج مورد مسئله دانشجویی نداشته که این مهم ناشی از همت ویژه مسئولان دانشگاه پیام نور مازندران است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: در دانشگاه پیام نور به همان اندازه که به مسائل علمی توجه می‌شود به مسائل فرهنگی نیز پرداخته می‌شود که ثمره آن تربیت دانشجویانی است که ستارگان درخشان عرصه‌های مختلف هستند.

موحدمنش اذعان داشت: بر اساس آخرین ارزیابی هفته گذشته در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام، دانشگاه پیام نور جزو 10 دانشگاه برتر شناخته شد و رتبه هشتم را به خود اختصاص داد که این امر ناشی از تلاش اساتیدی است که این زمینه‌ها را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در رتبه‌بندی دانشگاه‌های باز دنیا رتبه ششم را کسب کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه پیام نور جزو پنج دانشگاه برتر ملی و جزو دانشگاه‌های برتر دنیا شود.

موحدمنش تصریح کرد: دانشگاه بین‌الملل اسلامی در مازندران در رشته‌های مختلف اسلامی راه‌اندازی می‌شود و بزودی از سراسر دنیا پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

موحدمنش با اشاره به اینکه بابل جزو شهرستان‌هایی است که سابقه دیرینه در داشتن حوزه علمیه دارد، بیان داشت: باید از پیوند بین حوزه و دانشگاه نهایت استفاده را کرد که در این راستا از مهر ماه سال جاری از استادان روحانی در دانشگاه پیام نور استفاده می‌شود.

این مسئول گفت: بر اساس چشم‌انداز برنامه آتی، امکانات موجود بسیار اندک بوده  و درصدد راه‌اندازی سایت مناسب دانشگاهی برای جذب امکانات بهتر هستیم.

انتهای پیام/86009/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول