اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد 24 مدرسه هیئت امنایی دارد / فعالیت 7 مدرسه وابسته در استان

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با داشتن 246 کلاس درس، کهگیلویه و بویراحمد 24 مدرسه هیئت امنایی دارد.

کهگیلویه و بویراحمد 24 مدرسه هیئت امنایی دارد / فعالیت 7 مدرسه وابسته در استان

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ترکیب هیئت امنایی مدارس به صورت یک چند ضلعی است.

وی افزود: ساز و کاری وجود دارد که بنا به اصل 30 قانون اساسی برنامه‌ای در دستور کار است که پس از شکل‌گیری هیئت امنا، مدیر مدرسه علاوه بر برنامه‌های روتین برنامه‌های فوق برنامه را به مدیر هیئت امنا ارائه می‌دهد.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بودجه مدارس از سوی محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و میزان شهریه را هیئت امنا تصویب و ابلاغ می‌کند.

اسدی افزود: شورا از کمک‌های مردمی در راستای کیفیت‌بخشی به امور آموزشی و پرورشی استفاده می‌کند.

وی از وجود تعداد 24 مدرسه هیئت امنایی در سراسر استان خبر داد و گفت: این تعداد مدارس هیئت امنایی با 246 کلاس درس مشغول خدمات‌دهی به دانش‌آموزان هستند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به اهداف این اداره‌کل برای افزایش مدارس هیئت امنایی اشاره کرد و افزود: سعی ما این است که در یک بازه زمانی پنج ساله پنج درصد کل مدارس استان را زیر پوشش قرار دهیم.

وی از مدارس وابسته یادی کرد و گفت: شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه مدارس وابسته را دارد که از طریق دستگاه‌های دیگر در راستای اهدافی که دارند، راه‌اندازی شده است.

اسدی تعداد مدارس وابسته در این استان را هفت واحد آموزشگاهی ذکر کرد و گفت: این مدارس وابسته به ارشاد اسلامی، دفتر عالی شهید مطهری و سازمان تبلیغات و سایر نهادها و دستگاه‌ها هستند.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول