اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرسه کشتی در کرمانشاه افتتاح شد

صبح امروز مدرسه کشتی با حضور نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان در کرمانشاه افتتاح شد.

مدرسه کشتی در کرمانشاه افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز مدرسه کشتی کرمانشاه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و قهرمانان اسطوره‌ای جهان، برادران محبی افتتاح شد.

در این مراسم رئیس هیئت کشتی شهرستان کرمانشاه گفت: از اینکه والدین به ما اعتماد کردند و فرزندان خود را به ما سپردند تشکر می‌کنم و امیدوارم از این امانت به خوبی مراقبت شود تا در سراسر جهان افتخارآفرینی کنند.

محمدحسن محبی ادامه داد: والدین و مسئولان باید با نگاه ویژه به فرزندانشان توجه کنند تا شاهد موفقیت‌های آن‌ها باشیم.

در ادامه مراسم، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتی با فرهنگ و رسوم ما آمیخته است و فقط یک ورزش نیست و برای داشتن فرهنگی غنی باید به ورزش و کشتی توجه کنیم.

سید سعید حیدری‌طیب با تاکید بر اینکه توجه به ورزش تنها توجه به بعد جسمانی نیست، افزود: تاریخ کشتی نشان می‌دهد ورزش‌کارانی ماندگار بودند که به اخلاق توجه داشته‌اند و چنین ورزش‌کارانی مورد اعتماد مردم هستند.

وی اظهار داشت: افتتاح مدرسه کشتی نونهالان حرکت ارزش‌مندی است که ادامه آن، با توجه والدین و مسئولان امکان‌پذیر است و توجه به ورزش موجب ارتقاء وضعیت جسمی و تاثیر در روح و فکر و جسم انسان می‌شود.

وی با ذکر اینکه امروزه ورزش یک علم قلمداد می‌شود، گفت: باید به صورت ویژه به این مقوله توجه شود و کرمانشاه یکی از قطب‌های کشتی است و امیدواریم این نونهالان قهرمانان فردا باشند و اخلاق در آن‌ها نهادینه شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای خدمت به ورزشکاران اعلام آمادگی می‌کنم و مجلس بیش از گذشته به ورزش توجه می‌کند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول