اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی و انتظامی فرمانداری ملایر تأکید کرد

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ مساجد برای مقابله با هجمه‌‌ها

مسئول سیاسی و انتظامی فرمانداری ملایر بر استفاده از ظرفیت‌های مساجد برای مقابله با هجمه‌های دشمن تأکید کرد.

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ مساجد برای مقابله با هجمه‌‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمدقاسم عبدلی بعد از ظهر امروز در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملایر، مساجد را پایگاه امن و مذهبی برای همه امور جامعه خواند و افزود: احیای مساجد از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و تا به امروز مساجد به عنوان سنگر تقویت نظام بوده‌اند.

وی به نقش مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ابراز داشت: بسیاری از شهدای ما با ثبت نام در پایگاه‌های مساجد به مناطق مختلف عملیاتی اعزام شدند.

مسئول سیاسی و انتظامی فرمانداری ملایر ادامه داد: امروز باید از ظرفیت‌های مساجد در مقابل هجمه‌های دشمن بهره گرفت و از این مسیر معارف الهی را در بین جوانان ترویج داد.

وی با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه تصریح کرد: کم‌توجهی جوانان به مساجد و عدم شرکت در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی باعث رواج فرهنگ منفی غرب در جامعه شده که مسئولان باید نسبت به آگاه‌سازی جوانان تلاش بیشتری داشته باشند.

عبدلی با بیان اینکه باید مسائل تربیتی جوانان در مساجد مطرح شود، ادامه داد: روحانیون باید در این راستا از فضای معنوی ماه رمضان بهره گیرند.

وی بهره‌مندی از اقلام فرهنگی و مذهبی را عامل جذب جوانان به سمت دین دانست و افزود: نهادهای فرهنگی باید نسبت به تجهیز کتابخانه‌های مساجد ملایر اقدام کنند.

مسئول سیاسی و انتظامی فرمانداری ملایر خواستار تشکیل اتاق فکر توسط دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی برای شناسایی بیشتر ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان به منظور جلوگیری از بروز آن شد.

انتهای پیام/89013/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول