اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

افزایش 15 درصدی شهریه مدارس غیر دولتی/10 درصد افزایش مشروط

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: افزایش شهریه فقط در مدارس غیر دولتی بوده که 15 درصد به صورت قطعی افزایش پیدا کرده و 10 درصد نیز به صورت مشروط افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش 15 درصدی شهریه مدارس غیر دولتی/10 درصد افزایش مشروط

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص افزایش شهریه مدارس غیردولتی استان همدان اظهار داشت: شهریه مدارس غیردولتی به صورت قطعی اعلام شده است.

وی گفت: افزایش شهریه فقط در مدارس غیردولتی است که 15 درصد به صورت قطعی افزایش پیدا می‌کند و 10 درصد نیز به صورت مشروط افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: 10 درصد مشروط به این شکل است که پنج درصد برای مدارس مجهز به سیستم هوشمند در نظر گرفته شده و پنج درصد دیگر نیز برای وضعیت کیفیت‌بخشی مدارس است.

وی تصریح کرد: مدارس غیردولتی فاقد سیستم هوشمند و یا کیفیت‌بخشی مناسب مجاز نیستند این 10 درصد افزایش شهریه را اعمال کنند.

حسنی‌محتشم با اشاره به رسیدگی به تخلفات مدارس غیر دولتی در خصوص اخذ شهریه یادآور شد: در مدارس شورایی به نام شورای نظارت وجود دارد که این شورا بر حسن انجام این 10 درصد افزایش شهریه نظارت می‌کنند.

وی در پایان سخنانش در خصوص هوشمندسازی مدارس گفت: در استان همدان هوشمندسازی مدارس انجام شده اما این رقم به صد درصد نرسیده است.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول