اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان خبر داد

برقراری تعاملات الکترونیکی فراسازمانی در فرودگاه کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: زمینه لازم برای برقراری تعاملات الکترونیکی فراسازمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان ایجاد شده است.

برقراری تعاملات الکترونیکی فراسازمانی در فرودگاه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد نخعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط مکاتباتی «برید» با شرکت‌ها و سازمان‌های مخاطب در فرودگاه کرمان شکل گرفته و زمینه لازم برای برقراری تعاملات الکترونیکی فراسازمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان ایجاد شده است.

وی بیان کرد: راهکار ارتقای دقت، حساسیت بیشتر و تسریع امور بدون خطا نقش مؤثری در بهبود انتقال و تبادل پیام در عرصه هوانوردی و فرودگاهی دارد و در این ارتباط طرح اتصال مکاتبات الکترونیکی و تبادل اطلاعات مورد نیاز بین‌سازمانی در مرحله نخست با شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی، ماهان و یکی از مؤسسات طرف قرارداد اجرایی شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از آماده‌سازی این بستر ارتباطی از طریق اینترنت و سامانه تحت وب اتوماسیون اداری خبر داد و خاطر نشان کرد: از این پس تمام مکاتبه‌ها، اطلاعیه‌ها و سایر موارد مرتبط با این اداره کل به شیوه الکترونیک در حال انجام است.

نخعی زمان انجام این عملیات اتصال را پنج روز اعلام و در ارتباط با هزینه برقراری این ارتباط تصریح کرد: تمام مراحل این اجرا توسط همکاران واحد فناوری اطلاعات این اداره کل با استفاده از سه محور کاربری با هزینه یک میلیون و 500 هزار ریال برنامه‌ریزی نرم‌افزاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی از مطالعه و پیش‌بینی گسترش ارتباطات نوین به سایر دستگاه‌های مورد نیاز در مرحله دوم این طرح در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بر ادامه فعالیت در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول