اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار سلحشور و مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی قم مطرح شد

احداث شهرک سینمایی تاریخی در فرودگاه بین‌المللی و شهر فرودگاهی قم

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی و شهر فرودگاهی قم در دیدار فرج الله سلحشور از احداث شهرک سینمایی تاریخی در شهر فرودگاهی قم خبر داد.

احداث شهرک سینمایی تاریخی در فرودگاه بین‌المللی و شهر فرودگاهی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون میهمان مدیران و مسئولان فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی بود.

فرج‌الله سلحشور که از چهره‌های شناخته شده و مطرح هنر هفتم محسوب می‌شود در بازدید از این پروژه بزرگ میهمان محمدعلی شفیعی مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی بود و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدعلی شفیعی در دیدار با فرج‌الله سلحشور و هیئت همراه ابتدا به ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی آغاز عملیات احداث پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی پرداخت و سپس جزئیات مختلفی از تلاش‌های صورت گرفته برای تسریع در روند اجرای این طرح ارائه کرد.

بازدید از بخش‌های مختلف پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی بخش دیگری از حضور چند ساعته کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در فرودگاه قم بود و با توجه به اینکه این کارگردان قصد آغاز پروژه ساخت یک فیلم تاریخی را در آینده‌ای نزدیک دارد، صبحت‌هایی در خصوص احداث شهرک سینمایی تاریخی در فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی مطرح شد و قرار شد این موضوع در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول