اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل خبر داد

رشد 115 درصدی وصول مطالبات در فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: فرودگاه‌های اردبیل در وصول مطالبات خود با 115 درصد رشد مواجه بوده‌اند.

رشد 115 درصدی وصول مطالبات در فرودگاه اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی صفایی ظهر امروز در کمیته وصول مطالبات شرکت فرودگاه‌های کشور که به ‌منظور بررسی مطالبات اداره ‌کل فرودگاه‌های این استان تشکیل شده بود، اظهار داشت: این فرودگاه در سال گذشته بیش از 12 میلیارد ریال از مطالباتش را وصول کرده است که این رقم نسبت به سال ماقبل آن از رشد 115 درصدی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه اردبیل در سال 90 توانست بیش از 5 میلیارد ریال از مطالباتش را وصول کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل همچنین از افزایش 45 درصدی درآمدهای این فرودگاه در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته فرودگاه اردبیل بیش از 14 میلیارد ریال درآمد کسب کرد و این در حالی است که درآمد فرودگاه اردبیل در سال ماقبل از آن بیش از 9 میلیارد ریال بوده است.

صفایی یادآور شد: فرودگاه اردبیل در حالی با افزایش وصولی‌ها در سال 91 روبرو بوده که همچنان جزو فرودگاه‌های غیر اقتصادی محسوب می‌شود و قادر به تامین هزینه‌هایش نیز نیست.

روند ساخت ترمینال حج در فرودگاه اردبیل سرعت گرفت 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست صفایی همچنین با اشاره به پیشرفت 20 درصدی این پروژه ترمینال حج فرودگاه اردبیل گفت: عملیات اجرایی ترمینال حج فرودگاه اردبیل اواسط شهریور ماه سال گذشته آغاز شده و هم‌اکنون با توجه به شرایط نامساعد جوی و گذشت 9 ماه با پیشرفت خوبی روبرو بوده است.

این مسئول ادامه داد: ساختمان این ترمینال در وسعتی به مساحت 7090 مترمربع و محوطه 16 هزار و 700 مترمربع در حال احداث بوده و هم ‌اکنون در مرحله نصب سازه است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اشاره به مشارکت شرکت فرودگاه‌های کشور و استانداری اردبیل در تامین و تخصیص اعتبارات این پروژه گفت: این پروژه تاکنون بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

صفایی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اجرای کامل کلیه عملیات ساختمانی پروژه احداث ترمینال حج و محوطه آن طبق برنامه زمان‌بندی با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد ریال تصویب شده و به مدت 20 ماه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست مطالبات فرودگاه بابت هزینه‌های ارائه خدمات فرودگاهی، مسافری، اماکن و خدمات رفاهی شرکت‌های هواپیمایی و بهره‌برداران بررسی شد.

همچنین در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌های موثر مدیرکل فرودگاه‌های استان همچنین در خصوص وصول مطالبات معوقه و جاری در سال 91 مقرر شد کلیه بدهی معوقه اجاره اماکن و خدمات رفاهی ظرف مدت یک ماه وصول شود. براساس مصوبه این جلسه، صورتحساب و وصول هزینه ارائه خدمات پل هواییمایی ‌بایست ظرف مدت سه ماه تنظیم و به کمیته وصول مطالبات شرکت فرودگاه‌ها ارائه شود. 

انتهای پیام/62003/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول