اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر تشریح کرد

خدمات پالایشگاه گاز جم به زلزله‌زدگان دشتی

معاون عمرانی استاندار بوشهر مهم‌ترین خدمات پالایشگاه گاز جم به زلزله‌زدگان دشتی را تشریح کرد.

خدمات پالایشگاه گاز جم به زلزله‌زدگان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در امدادرسانی به زلزله‌‍‌زگان شنبه، به خدمات شرکت پالایشگاه گاز جم اشاره کرد و گفت: شرکت گاز فجر جم با هماهنگی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و کمک‌های شایانی را به زلزله‌زدگان ارائه کرده است.

وی بیان کرد: علاوه بر انتخاب نماینده ویژه پالایشگاه در مناطق زلزله‌زده، تیم امدادی پالایشگاه جم در شنبه مستقر شد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تامین، حمل و استقرار یک دستگاه ژنراتور برق در مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: تامین آب آشامیدنی روستای سرچشمه و روستاهای همجوار و انتقال سه مرحله آهن آلات و موتورجوش به شنبه بخشی از خدمات پالایشگاه جم بوده است.

رستمی با اشاره به آواربرداری تیم پالایشگاه جم به هماهنگی بنیاد مسکن تصریح کرد: تیم امدادرسانی پالایشگاه گاز جم با هماهنگی بنیاد مسکن، خاکبرداری و حفر کانال را در مناطق زلزله‌زده انجام داد.

وی گفت: تیم پالایشگاه گاز جم در حمل ماشین آلات راهسازی و ساختمانی از دیگر استان‌ها به مناطق زلزله‌زده دشتی هم نقش فعال داشت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در جریان زلزله در شنبه، تیم تعمیراتی پالایشگاه گاز جم نیز برای نصب سرویس‌‌های بهداشتی مورد نیاز به منطقه اعزام شد.

رستمی حمل سه مرحله سیمان از جم به شنبه را از دیگر خدمات پالایشگاه جم به مناطق زلزله‌‌زده شنبه عنوان کرد و گفت: همچنین هشت مرحله به تعداد یک‌هزار و 550 شل آب معدنی به مناطق زلزله‌‌زده دشتی ارسال شد.

وی با اشاره به تامین فنس مورد نیاز دامداران چاهگاه از سوی پالایشگاه گاز جم، افزود: انتقال کانکس دو اتاقه، تامین و توزیع 5 مرحله و بیش از دو هزار و 100 پرس غذای گرم و تامین ماشین آلات مورد نیاز منطقه زلزله‌زده شنبه از دیگر خدمات پالایشگاه گاز جم به زلزله‌زدگان دشتی بوده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول