اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

‌وزرای آینده باید مقاوم، انقلابی و متخصص باشند

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت یازدهم باید از میان افراد انقلابی، متخصص و کاردان و مقاوم در برابر سختی‌ها و تهدیدها انتخاب شوند.

‌وزرای آینده باید مقاوم، انقلابی و متخصص باشند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط حساس و سختی قرار دارد و همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، ما باید هر لحظه خود را آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی کنیم.

وی با اشاره به برخی مباحث درباره ریشه‌ مشکلات و معضلات امروز گفت: این مسائل هر دلیلی که داشته باشند، تاثیری در اصل ماجرا نداشته و باید برای رفع مشکل تلاش کنیم.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ مشکلات موجود را به ناکارآمدی مدیران نسبت داده و برخی نیز دلایل دیگری از جمله تحریم‌ها را مطرح می‌کنند، به نظر من دیگر باید این مسائل را کنار گذاشته و به فکر رفع ریشه‌ای مشکلات و معضلات باشیم.

گروسی گفت: اگر بخواهیم به اینگونه بحث‌ها ادامه دهیم، به طور قطع از وظیفه اصلی که خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات با کمترین زمان و هزینه است، دور می‌شویم.

* امیدوارم کابینه‌ای قدرتمند و متخصص داشته باشیم

وی در پاسخ به این پرسش که رئیس جمهوری منتخب چه وظیفه‌ای را در این شرایط بر عهده دارد؟ گفت: به هر حال آقای روحانی برنامه‌ها و وعده‌هایی را مطرح کردند و باید با تمام توان و جلب همکاری همه گروه‌ها و نهادها برای اجرای این برنامه‌ها تلاش کنند.

گروسی افزود: انتخاب همکاران و اعضای هیئت دولت از جمله مهمترین مسائلی است که در حال حاضر رئیس جمهوری منتخب با آن سرکار دارد و امیدوارم از سوی ایشان کابینه‌ای قدرتمند، انقلابی، مقاوم، ولایی و متخصص به مجلس معرفی شود.

وی تاکید کرد: دولت آینده برای اینکه بتواند به اهداف و برنامه‌های خود عمل کند، باید کابینه‌ای متشکل از افراد انقلابی، متخصص و کاردان و مقاوم در برابر سختی‌ها و تهدیدها تشکیل شده و اعضای هیئت دولت با تمام توان برای رفع مشکلات کشور کار کنند.

گروسی در پایان بیان داشت: به طور قطع مجلس نیز از این کابینه حمایت کرده به فرموده مقام معظم رهبری آماده کمک به دولتی است که برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول