اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌ها عمومی قزوین خبر داد

فروش کتاب با 25 درصد تخفیف در بویین زهرا

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌ها عمومی استان قزوین گفت: در نمایشگاه کتاب رمضان بویین زهرا کتاب‌ها با 25 درصد تخفیف ارائه می‌شوند.

فروش کتاب با 25 درصد تخفیف در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، نمایشگاه کتاب رمضان عصر امروز با حضور فرماندار و امام جمعه بویین زهرا و همچنین جمعی از مردم در کتابخانه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان بویین زهرا آغاز به کار کرد.

محمدرضا مولایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همزمان با روزهای معنوی ماه مبارک رمضان نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کتابخانه صاحب‌الزمان(عج) بویین زهرا آغاز به کار کرده و تا پایان این ماه مبارک نیز ادامه دارد.

وی افزود: این نمایشگاه و فروشگاه با همکاری حوزه علمیه خواهران امام صادق(ع) راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌ها عمومی استان قزوین ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌هایی در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، تاریخی، هنری و مذهبی با 25 درصد تخفیف ارائه شده است.

مولایی با اشاره به تنوع غرفه‌های این نمایشگاه تصریح کرد: غرفه فروش محصولات عفاف و حجاب، غرفه مخصوص کودکان و نوجوانان، قرآن‌خوانی و مسابقات قرآنی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، قصه‌خوانی و پاسخ به سئوالات مذهبی از جمله غرفه‌های نمایشگاه رمضان هستند.

این مسئول ابراز داشت: همچنین کتاب‌های مذهبی کتابخانه در خصوص زندگانی امام حسن(ع) و امام علی‌(ع) و فضیلت‌های ماه رمضان و روزه‌داری نیز در معرض دید عموم قرار گرفته تا مراجعان ضمن آشنایی با این منابع معتبر امکان به امانت گرفتن آن‌ها را داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌ها عمومی استان قزوین اعلام کرد: نمایشگاه کتاب رمضان بویین زهرا از ساعت 10 صبح تا 13 و از 16 عصر تا 19:30 دایر است.

مولایی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در امر توسعه و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برنامه‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در نظر گرفته است، افزود: کتاب بهترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت است و نوجوانان و جوانان باید از این یار مهربان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

مولایی ادامه داد: خانواده‌ها باید از کودکی فرزندان خود را با کتاب آشنا کنند تا کتاب با زندگی آن‌ها عجین شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌ها عمومی استان قزوین گفت: با بالا رفتن سرانه مطالعه سطح فرهنگ عمومی جامعه نیز افزایش پیدا می‌کند که در این زمینه باید بیشتر توجه کنیم.

انتهای پیام/77003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول