اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

کتاب سهم بزرگی در فرآیند شکل‌گیری توسعه دارد

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کتاب سهم بزرگی در فرآیند شکل‌گیری و تحقق مفاهیمی چون توسعه، پیشرفت و عدالت دارد.

کتاب سهم بزرگی در فرآیند شکل‌گیری توسعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی حسینی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی روند رو به رشدی را طی می‌کند.

وی افزود: کتاب سهم بزرگی در فرآیند شکل‌گیری و تحقق مفاهیمی چون توسعه، پیشرفت و عدالت دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید به مسئله فرهنگ نگاه مدبرانه داشت خود علم‌آموزی یک فرهنگ است که در این زمینه یکی از کارهای مهم این است که ذهن را به مطالعه و نظم در مطالعه عادت دهیم.

حسینی ادامه داد: در این زمینه کتابخانه‌ها نقشی مهم و حیاتی برعهده دارند که شایسته است با برنامه‌ریزی صحیح و مدون در راستای دستیابی به آن گام بردارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین نیز در این دیدار عنوان کرد: احداث کتابخانه مرکزی قزوین و تجهیز و به‌روزرسانی خدمات کتابخانه‌های سطح استان از مهمترین اهداف این اداره کل است.

مولایی اضافه کرد: ایجاد فضایی مناسب برای مراجعه‌کننده تا او بتواند به آثار و منابع علمی ادبی و فکری سالم و فاخر دسترسی آسان پیدا کند و معرفی منابع و کتب مناسبی که مراجعه‌کننده با بهره‌گیری از آن‌ها پاسخ نیازهای اطلاعاتی‌اش را می‌دهد از دیگر اهداف این اداره‌کل در کتابخانه‌ها استان است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علم و تکنولوژی در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی عنوان کرد: لازم است کتابخانه‌های عمومی با مجهز شدن به خدمات جدید و متنوع زمینه رضایت هرچه بیشتر عموم مردم و به ویژه جوان و نوجوان را فراهم کند.

مولایی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت و همکاری مسئولان هستیم تا ما را در توسعه فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی یاری دهند.

انتهای پیام/77002/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول