اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور فرهنگی ارشاد خراسان‌رضوی:

بیش از 92 هزار جلد کتاب توسط ارشاد خراسان‌رضوی خریداری شد

سرپرست اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: در دو سال گذشته بیش از 92 هزار جلد کتاب توسط این اداره کل خریداری شده است.

بیش از 92 هزار جلد کتاب توسط ارشاد خراسان‌رضوی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید صمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو سال گذشته 766 عنوان کتاب در شمارگان 220 هزار و 371 جلد کتاب توسط این اداره‌کل خریداری شده است.

وی ادامه داد: از مجموع کتاب‌های خریداری شده در دو سال گذشته 466 عنوان کتاب با تیراژ 95 هزار و 271 جلد در سال 90 و 300 عنوان با تیراژ 125 هزار و 100 جلد مربوط به سال 91 است.

سرپرست اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: در سال 90 از 466 عنوان کتاب خریداری شده 54 عنوان با تیراژ 10 هزار و 366 جلد و در سال 91 از 300 عنوان کتاب 67 عنوان با تیراژ 11 هزار و 980 جلد مربوط به حوزه ادبیات است.

وی گفت: نحوه خرید به این صورت است که نویسندگان درخواست خود را به کمیته خرید کتاب اعلام و درخواست‌های آنان در گروه‌های تخصصی بررسی و نتیجه در کمیته خرید کتاب اعلام و نسبت به خرید کتاب تصمیم‌گیری می‌شود.

صمدی با بیان اینکه در سال 92 هنوز آیین نامه خرید کتاب ابلاغ نشده است، افزود: در این کمیته حمایت از نوقلمان یکی از اولیت‌های خرید کتاب است.

انتهای پیام/70004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول