اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

کشف 36 فقره سرقت در طرح عملیاتی استان مرکزی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 36 فقره انواع سرقت در طرح عملیاتی پلیس طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

کشف 36 فقره سرقت در طرح عملیاتی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی گفت: بازنگری و بهبود سازمان و ساختار واحدهای آگاهی با رویکرد علمی و تخصصی متناسب با نیاز جامعه از اولویت‌های مهمی است که در سطح پلیس با قاطعیت دنبال می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری از دانش و تخصص حرفه‌ای کارآگاهان پلیس و توانمندی ماموران در سطح استان، دستاوردهای ارزنده‌ای در برخورد با جرائم و ثبات امنیت اجتماعی ایجاد کرده به نحوی که در 48 ساعت گذشته و در اجرای طرح مبارزه با سرقت 36 فقره انواع سرقت کشف شد.

احمدی با اشاره به جزئیات کشفیات صورت گرفته تصریح کرد:کشف 12 وسیله نقلیه موتوری، پنج فقره سرقت منزل و 6 فقره سرقت داخل و قطعات خودرو از جمله مهم‌ترین این کشفیات بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به ارجاع پرونده متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی از تمامی شهروندان در خواست کرد در رعایت و توجه به هشدارهای پلیس اهتمام ورزیده و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/87001/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول