اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 27 فقره سرقت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 27 فقره سرقت در محدوده احمد‌آباد، سناباد و سجاد مشهد دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 27 فقره سرقت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به دنبال چند فقره سرقت داخل خودرو در محدوده خیابان‌های سجاد، احمدآباد و سناباد مشهد شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سرانجام با فعال شدن تیم‌های نامحسوس در محدوده‌های وقوع جرم یکی از تیم‌های اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، فردی را در حال سرقت وسایل داخل خودرو مشاهده و بلافاصله در اقدامی ضربتی او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با انتقال متهم به اداره مبارزه با سرقت، کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کرده و در بازجویی‌های تخصصی متهم با مشاهده ادله پلیسی لب به اعتراف گشود.

بیدمشکی ادامه داد: این سارق در بازجویی‌ها به 27 فقره سرقت از داخل خودرو پارک شده در محل خلوت و کم تردد با شکست شیشه و یا تخریب قفل درب خودرو‌ها اقرار کرد.

به گفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با تاکید بر توجه شهروندان نسبت به تجهیز حفاظتی و امنیتی خودورها، تصریح کرد: خودرو را به اطمینان حضور کودکان و افراد مسن نباید رها کرد؛ هم‌چنین برای امنیت و حفاظت از خودرو باید از ابزار ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کرد.

بیدمشکی اذعان کرد: حتی الامکان خودرو را نباید در محل‌های خلوت و کم تردد پارک کرد و برای پارک وسیله نقلیه بیشتر از پارکینگ‌های عمومی دارای مجوز استفاده شود.

انتهای پیام/70023/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول