اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

نباید در ساخت مساجد روستاهای زلزله‌زده ارسباران کم توجهی شود

امام جمعه شهرستان اهر با گلایه از مسئولان دست اندرکار مرتبط با ساخت مساجد گفت: نباید ساخت مساجد مناطق زلزله‌زده مورد غفلت قرار گیرد.

نباید در ساخت مساجد روستاهای زلزله‌زده ارسباران کم توجهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست شورای بحران استان در فرمانداری اهر، مساجد را در مناطق روستایی یکی از مکان‌های مهم فرهنگی اجتماعی و دینی برشمرد.

وی نقش مساجد روستایی را در ایجاد اتحاد و همدلی و ترویج مسائل معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: متأسفانه ساخت مساجد در مناطق روستایی به کندی پیش می‌رود.

حاجی‌زاده با گلایه از مسئولان دست‌اندرکار مرتبط با ساخت مساجد گفت: نباید ساخت این مساجد مورد غفلت قرار گیرد، متأسفانه الآن ماه مبارک رمضان آمده و در برخی روستاهای زلزله‌زده هنوز مساجد ساخته نشده است و در چند روستا این امر تحقق یافته است که باید دراین خصوص اقدامات جدی صورت گیرد تا مردم مؤمن و ولایت‌مدار از فیوضات این مکان معنوی در روستاها بیش از پیش بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: تعداد 21 هزار و 703 واحد مسکونی در مناطق شهری زلزله‌زده ارسباران با دریافت تسهیلات بانکی در قالب تعمیری و احداث، مرمت و بازسازی شده‌اند.

قربان محمدی گفت: از تعداد 20 هزار و 427 واحدهای احداثی آسیب دیده 19 هزار و 567 واحد به بانک معرفی و از این تعداد 18 هزار و 798 مورد منجر به انعقاد قرارداد شده‌اند و با تلاش‌های انجام شده تعداد 15 هزار و 622 واحد مسکونی کار احداث آنها تا مرحله گچ و خاک به اتمام رسیده و تحویل اهالی مناطق زلزله‌زده شده است. 

انتهای پیام/60002/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول