اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

تامین سبد غذایی 1700 نفر از مردم زلزله‌زده دشتی

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: علاوه بر سبد غذایی همای رحمت هلال احمر، مایحتاج 1700 نفر از زلزله‌زدگان منطقه دشتی در دستور کار قرار دارد.

تامین سبد غذایی 1700 نفر از مردم زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عو‌ض‌پور صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه تامین نیازهای زلزله‌زدگان در ماه مبارک رمضان در دستور کار قراردارد افزود: با تلاش استاندار بوشهر و همکاری دو نهاد حمایتی، کمیته امداد و بهزیستی پیگیری اختصاص 400 میلیون تومان برای تامین سبد غذایی مردم زلزله‌زده در ماه مبارک رمضان هستیم.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این سبد غذایی هفته آینده در اختیار 1700 نفر از آسیب دیدگان از زلزله دشتی قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه برای جذب اعتبارات عمرانی سال 91 کمتر از 5 روز دیگر فرصت است افزود: دستگاه‌های اجرایی که تاکنون اعتبارات عمرانی خود را به طور کامل جذب نکرده‌اند تا 25 تیر فرصت دارند اعتبارات باقی‌مانده خود را جذب کنند.

عوض‌پور بر تسریع طرح‌های سفر مقام معظم رهبری به کنگان تاکید کرد و گفت: با نشستی که استاندار با مسئولان دفتر مقام معظم رهبری داشتند امسال 70 درصد اعتبارات طرح‌های سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تخصیص دادند و این درحالی است که برای دیگر استان‌ها 30 درصد تخصیص داده شده است.

وی اعتبارات تملک دارایی استان در سال‌جاری را  402  میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بودجه تملک دارایی استان بوشهر بعد از چهار استان فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در رتبه پنجم کشور قراردارد و این در حالی است که اعتبارات نفت بر این اعتبارات افزایش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر افزود: رشد اعتبارات در استان بوشهر که سال‌های گذشته 3 تا 4 درصد بود امسال رشد 15 درصدی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

عوض‌پور تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌های امسال دانست و گفت: اعتبارات تملک دارایی از اول مرداد ماه توزیع خواهد شد که لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها و طرح‌های خود را از هم اکنون ارائه دهند.

وی ایجاد نمایشگاه‌های ضیافت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم از ایجاد این نمایشگاه‌ها اعلام رضایت کرده‌اند و این نشان دهنده اثر بخشی این نمایشگاه‌ها در کاهش هزینه‌های خانوار در این ماه پربرکت است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها تا 25 تیر آماده ارائه خدمات به شهروندان است که در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول