اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

اتمام عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده تا 2 ماه آینده

فرماندار دشتی گفت: عملیات بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده به گونه‌ای است که می‌توان گفت تا دو ماه دیگر کار بازسازی مناطق مسکونی به اتمام می‌رسد.

اتمام عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده تا 2 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه اجتماعی و فرهنگی و امور بانوان شهرستان دشتی گفت: پیشرفت فیزیکی بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده دشتی بیش از 45 درصد است، اما در بازسازی واحدهای تجاری روند کار مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه مبلغ 2 میلیون تومان بابت احداث دیوار منازل مسکونی تسهیلات پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در بازسازی واحدهای تجاری بدون دخالت دولت وام مورد نیز به مبلغ 10 میلیون تومان در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

فرماندار دشتی، به فضاهای فرهنگی در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در این مناطق عملیات بازسازی و ساخت پنج مسجد آغاز شده است که بعضی از آنها 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و بعضی مساجد هم که ساخت آنها در اختیار کمیته امداد در روستای کشتو و کاردنه است، لازم است در تسریع ساخت آن پیگیری جدی‌تری صورت گیرد.

هاشمی از خدمات ارائه شده به مناطق زلزله زده قدردانی کرد و گفت: اگر مدیریت مطلوب و قوی  استاندار بوشهر در رسیدگی به بحران زلزله دشتی نبود تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله‌ها داشتیم.

وی گفت: دشمن از ساعات اولیه وقوع زلزله دنبال این بود که زلزله را به نیروگاه اتمی بوشهر ربط دهد و به‌گونه ای وانمود کند که مسئولان در امداد، نجات و خدمات‌رسانی ناکارآمد هستند که با درایت استاندار پرتلاش بوشهر از همان دقایق اولیه این ترفند دشمن مدیریت و از هرگونه آسیبی جلوگیری شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول