اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی عنوان کرد

نصب 339 کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان شنبه

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: برای اسکان موقت زلزله‌زدگان بخش شنبه تاکنون 339 کانکس با تجهیزات نصب شده است.

نصب 339 کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد بحرینی بعدازظهر امروز در جلسه مشترک کارگروه اجتماعی و فرهنگی و امور بانوان شهرستان دشتی گفت: کمیته امداد با همکاری فرماندار و تمام دستگاه‌ها اقدام به توزیع کانکس کرده است که تاکنون 339 کانکس در شهر شنبه توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی افزود: حدود 100 کانکسی که مانده است توسط کمیته امداد توزیع خواهد شد تا دغدغه‌ای که در زمینه مسکن موقت است حل شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان، ضمن بازدید مستمر از خانواده‌های آسیب دیده از زلزله، سبدهای غذایی و وسایل ملزوماتی که نیازآنان است توزیع می‌کند.

بحرینی خاطرنشان کرد: مشاوره فردی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی، روحی و روانی و حضور مشاورین دینی و خانواده در مناطق زلزله زده از جمله برنامه‌های این نهاد است.

معاون اداره بهزیستی شهرستان دشتی نیز گفت: مرکز مشاوره و تیم‌های تشکیل بحران بهزیستی در منطقه زلزله‌زده مستقر هستند و خدمات ارائه می‌دهند.

عباس بحرانی افزود: سه مهد کودک در شنبه، درویشی و چاه گاه مستقر کرده‌ایم و با حمایت‌های سازمان بهزیستی استان، خدمات مطلوبی به آنان ارائه شده است.

بحرانی گفت: بهزیستی آماده واگذاری مهد کودک در شنبه، درویشی و چاه گاه به بخش خصوصی است  که مورد حمایت هم قرار می‌گیرند.

وی از اجرای طرح بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در بخش زلزله‌زده شنبه در صدد هستیم تا زنان بیشتری از خانواده‌ها را تحت بیمه اجتماعی قراردهیم و این برنامه حمایتی خوبی برای خانواده ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول