اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

کالاهای بازارهای روز کوثر با کیفیت بالا و قیمت پائین عرضه می‌شوند

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازرسان و کارشناسان سازمان میادین در ماه مبارک رمضان همچون دیگر ایام سال بر روی محصولات ارائه شده در بازارها نظارت ویژه دارند.

کالاهای بازارهای روز کوثر با کیفیت بالا و قیمت پائین عرضه می‌شوند

سیدرضا حکیم فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ در اصفهان اظهار کرد: اقلام عرضه شده در بازارهای روز کوثر با تخفیف 10 تا 30 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود و تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم که کالاها با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این بازارها قیمت پایین محصولات نسبت به بازار بیرون است و همچنین ناظران در تمامی ایام سال نیز بر روی تاریخ تولید و کیفیت محصولات ارائه شده در این بازارها نظارت کامل دارند.

مدیرعامل میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان ادامه داد: در تمامی ایام سال نظارت بر چگونگی فعالیت بازارهای روز و میادین، نظارت بر چگونگی نگهداری مواد‌ غذایی، مواد پروتئینی خام دامی نظیر گوشت، مرغ و ماهی، نظارت بر زمان ماندگاری مواد ‌غذایی، نظارت بر چگونگی رعایت موازین بهداشت محیط و حرفه‌ای و فردی، نظارت بر کیفیت بهداشتی مواد‌ غذایی، جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و تقلب در عرضه مواد خام دامی در سطح میادین و بازارها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای نظارت ها با هدف به وجود آمدن اطمینان بیشتر از حسن انجام خدمت رسانی به مردم در بازارهای روز و میادین میوه و تره‌بار در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه انجام می‌شود.

حکیم فعال در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا تخلف با مراجعه حضوری یا از طریق شماره 6302483 با سازمان تماس گرفته تا به مشکل آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/63021/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول