اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد

برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و بدحجابان در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و بدحجابان در سطح استان خبر داد و گفت: پلیس استان به صورت جدی با چنین افرادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و بدحجابان در کهگیلویه و بویراحمد

سردار علیرضا عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به رعایت اصولی حجاب و عفاف در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان بدحجاب و دارای پوشش نامناسب در فصل تابستان از برنامه‌های اجرایی این دستگاه انتظامی در استان است.

وی، رعایت حجاب و عفاف و حفظ شئونات اسلامی در تمام فصول سال را از برنامه‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به این‌که در فصل تابستان پوشش به نسبت دیگر ایام نامناسب‌تر است از این رو پلیس در این فصل نظارت و توجه بیشتری به حجاب و عفاف در سطح شهرهای استان دارد.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور برخورد جدی و قانونی با هنجارشکنان و بدحجابان در سطح جامعه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در سطح استان صورت گرفته و پلیس استان سعی دارد با مشارکت و همراهی کلیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها طرح برخورد با هنجارشکنان و بدحجابان را اجرا کند.

عادلی همچنین برخورد با ورود موتورسیکلت و خودرو به پیاده‌روها را از مطالبات مردم از پلیس عنوان کرد و گفت: صاحبان واحدهای صنفی، بنگاه‌های معاملاتی و مشتریان مراکز تجاری پیاده‌رو را به محل پارک خودرو و موتورسیکلت تبدیل کرده‌اند که چنین امری باعث بروز نارضایتی مردم شده و پلیس به منظور رفاه و آسایش مردم با جدیت تمام با متخلفان برخورد می‌کند.

فرمانده ارشد انتظامی استان دیگر انتقاد مردم در تماس با 110 و 197 را عملکرد بد برخی تالارهای عروسی و جشن‌های خصوصی بیان کرد و گفت: پلیس به چنین مراکزی تذکرات لازم را اعمال کند و در صورتی که عملکرد خود را اصلاح نکنند و در جشن‌ها به قوانین و شئونات اسلامی توجه نداشته باشند بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

قدردانی پلیس از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد

عادلی به صاحبان تالارهای عروسی و باغ‌ها هشدار داد و گفت: با توجه به این‌که برپایی مجالس خصوصی مردم در تالارها و باغ‌ها جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و گزارش به پلیس این دستگاه انتظامی به صورت جدی با آن‌ها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد برخورد با استفاده کنندگان، نصابان و توزیع کنندگان تجهیزات ماهواره‌ای را از برنامه‌های اولویت‌دار اجرایی پلیس عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه توزیع، نصب و استفاده از ماهواره با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌شود.

عادلی تلاش و همکاری اصحاب رسانه با پلیس کهگیلویه و بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: کلیه رسانه‌های مکتوب و مجازی، روزنامه، هفته‌نامه و ... همکاری خوب و مضاعفی در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه با پلیس استان داشته و دارند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: پلیس استان مصمم است با جدیت در انجام اقدامات و طرح‌های ویژه مطالبات مردم را پاسخگو باشد و میزان رضایت عمومی را کسب کند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول