اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تاکید کرد

ایجاد همکاری دانشگاه با صنعت و ترویج فرهنگ تولید در بین جوانان

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از علل تشکیل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایجاد همکاری دانشگاه با صنعت و ترویج فرهنگ تولید در بین جوانان است.

ایجاد همکاری دانشگاه با صنعت و ترویج فرهنگ تولید در بین جوانان

بهنام بهنام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وجود افراد تحصیل‌کرده، توانمند و علاقمند جوان در بخش صنعت، معدن و تولید و احساس نیاز جوانان در این بخش، تشکلی را به وجود آورد که خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان نام گرفت.

وی افزود: این جوانان خلاق و تحصیل کرده با استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه تولید و پر نمودن خلا موجود در ارتباط نسل جدید و ایجاد تحول بزرگ در تشکل‌های مردم ‌نهاد، استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده، زمینه ایجاد همکاری دانشگاه با صنعت و ترویج فرهنگ تولید در بین جوانان سبب به وجود آمدن خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان شد.

بهنام خاطرنشان کرد: این تشکل در سال 81 فعالیت نسبی خود را آغاز کرد و پس از دو سال جمع‌بندی اهداف و جذب نیروهای خوش فکر و دانشگاهی در سال 83 موجودیت خود را رسما اعلام کرد.

وی اضافه کرد: امروز اعضای این تشکل جوانان فعال و صاحب واحدهایی هستند که معتقد به ارتباط صنعت و دانشگاه برای ترویج فرهنگ تولید در بین جوانان بوده و نیز تعامل فکری و تحقیق و بررسی را در کار مورد عنایت قرار می‌دهند.

بهنام تصریح کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با برگزاری اجلاس، سمینار و کنگره‌های مختلف در حضور مقامات طراز اول کشور موجودیت خود را به طور منطقی تحمیل کرده و ثابت کرده‌اند می‌توانند با ارائه توانمندی‌های خود مشکلات واحدها را بیان کنند و در پی‌گیری مطالبات خود موفق و سربلند باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف این تشکل، اعلام کرد: بررسی چگونگی ارتقای بهره‌وری در واحدهای تولیدی با کمک مراکز علمی و دانشگاهی هم‌اندیش با صاحبان بخش‌های صنعتی و معدنی برای دستیابی به فن‌آوری‌های نوین در بخش صنایع، تلاش برای بالا بردن میزان بهره‌وری در واحدها با استفاده از نظرات اساتید و مسئولان فنی و دانشگاهی از جمله اهداف این تشکل است.

وی ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن با هدف رساندن واحدها به سودآوری، برنامه‌ریزی و مطالعه برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را از دیگر اهداف خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان برشمرد.

انتهای پیام/61009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول