اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خواستار شد

برگزاری نمایشگاه ویژه فناوری در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برگزاری هر نمایشگاه در نظر گرفتن هدف، مهم‌ترین آیتم است که پیشنهاد برگزاری نمایشگاه ویژه فناوری البته با حمایت مسئولان می‌تواند یکی از برنامه‌های هدفمند در این راستا باشد.

برگزاری نمایشگاه ویژه فناوری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای صبح امروز در جریان بازدید نمایشگاه تخصصی مواد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اصل برگزاری نمایشگاه به خودی خود نقطه قوت محسوب می‌شود اما باید در نظر داشت که نمایشگاه باید به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف از پیش‌تعریف شده باشد که از جمله این اهداف ورود تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید به عرصه‌های مختلف صنعتی، اجتماعی و خانوادگی است.

وی نقطه قوت هر نمایشگاهی را حضور و بازدید شهروندان از آن نمایشگاه دانست و ادامه داد: این امر می‌تواند با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود، به نحوه برگزاری مطلوب نمایشگاه‌های آتی جهت دهند و نیز تولیدکنندگان را به تولید و عرضه محصولات بهتر و متنوع‌تر دلگرم و امیدوار سازند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برگزاری هر نمایشگاه در نظر گرفتن هدف، مهم‌ترین آیتم است که پیشنهاد برگزاری نمایشگاه ویژه فنآوری البته با حمایت مسئولان می‌تواند یکی از برنامه‌های هدفمند در این راستا باشد، تصریح کرد: کیفی کردن هر چه بیشتر سطح نمایشگاه با توجه به اختراعات، ابداعات و ابتکارات و دعوت از مبتکران و مخترعان در راستای ارائه محصولات خود ضروری است.

وی ابراز داشت: این امر می‌تواند قدمی مطمئن و سودمند برای کشف استعدادهای جوان و معرفی آنها به جامعه باشد.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: هدف در هر پست و مرتبه‌ای خدمتگزاری به مردم است و بانیان برگزاری این نمایشگاه و نیز غرفه‌داران با وجود محصولات متنوع و نظم و آراستگی در نمایشگاه و با مجموعه تلاش‌های خود، در راستای تحقق این هدف گام مؤثری برداشته‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان نیز اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های استاندارد نمایشگاهی و رفع معضلات و مشکلات ترافیکی و مسئله عبور و مرور شهروندان بی‌شک در افزایش بهره‌وری و تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

محمدرضا بیاناتی، از برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت چندماهه برای برگزاری هر نمایشگاه خبر داد و در ادامه افزود: نمایشگاه همدان این قابلیت را دارد که به عنوان یک نمایشگاه الگو در سطح کشور مطرح شود که البته نیاز به توجه ویژه مدیران ارشد استان دارد. 

وی در پایان افزود: پرداختن به کار تخصصی و توجه به سلایق مردم، غرفه‌داران و صاحبان صنایع و وجود اختلاف قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاهی از نکات برجسته در برگزاری و اجرای نمایشگاه مواد غذایی است.

انتهای پیام/89002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول