اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبر داد

راه‌اندازی دفتر پژوهش و فناوری منطقه ویژه در پارس شمالی

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از راه‌اندازی دفتر پژوهش و فناوری منطقه ویژه در پارس شمالی خبر داد.

راه‌اندازی دفتر پژوهش و فناوری منطقه ویژه در پارس شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه علمی و ارتقای سطح دانش جامعه از وظایف مهمی است که تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها با بهره‌گیری از پتانسیل خود باید به آن توجه داشته باشند.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی از راهکارهای مهم و اثرگذار برای ارتقای سازمان‌ها است و در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی توجه ویژه‌ای به این مساله شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته با همکاری مسئولان منطقه ویژه در قالب برنامه‌های مدون و از پیش تعیین شده اقدامات گسترده‌ای به‌منظور رونق‌ بخشیدن به فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان در منطقه صورت گرفته که نتایج آن در منطقه قابل مشاهده است.

احمدزاده به راه‌اندازی دفتر پژوهش و فناوری در پارس شمالی اشاره کرد و گفت: به‌منظور تسهیل در روند مناسبات علمی صنعت و دانشگاه و شناسایی پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی، دفتر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در پارس شمالی راه‌اندازی شد.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی اضافه کرد: آینده‌پژوهی و استقرار استانداردهای ملی و بین‌المللی در طرح‌های توسعه پارس شمالی و لزوم توجه به توسعه همه‌جانبه این منطقه همواره مورد تاکید مسئولان عالی وزارت نفت بوده و امیدواریم با راه‌اندازی این واحد به اهداف چشم انداز در توسعه متوازن منطقه برسیم.

احمدزاده بیان داشت: توسعه متوازن صنعت در منطقه از مهمترین اولویت‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و با راه‌اندازی دفتر پژوهش و فناوری علاوه بر آنکه فرصتی مناسب برای تبادلات علمی و تجربی هدفمند بین صنعت و دانشگاه فراهم شود، می‌توان با ایجاد پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات دانش‌بنیان به رشد علمی مورد نظر در تمامی عرصه‌ها دست یافت.

وی در ارتباط با اهداف راه‌اندازی این واحد در پارس شمالی، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور و استفاده از توان متخصصان و نخبگان رابطه مستقیمی با رشد و توسعه صنعت دارد و امیدواریم با ایجاد فرصت‌های جدید برای مراکز علمی رابطه صنعت و دانشگاه بیش از پیش گسترش یابد.

بر اساس گزارش فارس، احسان آذری به عنوان مسئول دفتر پژوهش و فناوری منطقه پارس شمالی به‌‍منظور انجام امور و پیگیری‌های لازم معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول