اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

همه در نهادینه شدن فرهنگ حجاب مسئول هستند

امام جمعه رودبار جنوب گفت: دشمنان از حجاب زن مسلمان خوف دارند، زیرا حجاب به جامعه آرامش روانی می‌دهد به همین دلیل همه ما در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف مسئول هستیم.

همه در نهادینه شدن فرهنگ حجاب مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه بسیار با برکتی است که خداوند به مؤمنان عطا کرده و برای اینکه به برکات آن دست یابیم، ابتدا باید بدانیم که برکت یعنی چه و شامل چه چیزهایی می‌شود.

وی افزود: برکت به معنای افزونی، زیادی، بسیاری و سعادت است، وقتی می‌گوییم، برکات آسمان منظور آن بارانی است که از آسمان به زمین سرازیر می‌شود یا وقتی می‌گوییم، خداوند نسل پیامبر (ص) را با برکت قرار داده، این است که امروز بیش از 50 میلیون نفر از نسل و اولاد پیامبر در دنیا داریم.

گروهی تصریح کرد: یکی دیگر از انواع برکت، برکات ماه مبارک رمضان است که عبارت از آمرزش گناهان، آزادی از آتش دوزخ و جهنم، گشوده شدن درهای رحمت الهی در ابتدای ماه مبارک و باز بودن آنها تا پایان ماه، سحرخیزی، تلاوت قرآن و انجام دادن اعمال خوب و عبادت در ماه مبارک رمضان و شب قدر است.

خطیب جمعه رودبار بیان داشت: عفاف خود نگهداری از کارهای حرام است و انسان عفیف مرتکب اعمال گناه آلود و حرام نمی‌شود، زیرا عفت و پاکدامنی پل ارتباطی میان بنده و خداوند است و یکی از برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی ما این است که حجاب و عفاف کم‌رنگ شود.

گروهی عنوان کرد: دشمنان ما خوف و ترسشان از حجاب است، زیرا حجاب به جامعه آرامش روانی داده و موجب عزت و ارزش انسان می‌شود و همه ما در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف مسئول هستیم.

وی بیان داشت: حکومت ما اسلامی است و یکی از علل تشکیل نهاد مقدس شورای نگهبان پاسداری از نظام است و از وظایف این نهاد مقدس نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی، نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون اساسی است که از بدو تاسیس تاکنون سابقه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.                     

گروهی به عملکرد دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم، باید بپذیریم که خدمات‌رسانی در این دولت بسیار فراوان بوده و کارهای زیربنایی و ماندگاری صورت گرفته است و از طرف دیگر هر دولتی خالی از ضعف نیست و باید نقاط قوت را ببینم، اما انصاف این است که نقاط قوت را برجسته کنیم.

انتهای پیام/2655/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول