اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

دست پنهان آمریکا در اختلافات بین مسلمانان به خوبی احساس می‌شود

امام جمعه خمینی شهر گفت: دست پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی در اختلافات بین مسلمانان به خوبی احساس می‌شود، آنها از اختلافات بین مسلمانان خشنودند.

دست پنهان آمریکا در اختلافات بین مسلمانان به خوبی احساس می‌شود

به گزارش خبرگزاری  فارس از خمینی‌شهر، حجت الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سالروز عفاف و حجاب گفت: نباید اجازه داد جایگاه حجاب و قرآن در جامعه کم ارزش شود و در بین جوانان ما سبک شمرده شود، همه مسلمان به ویژه مردم باید مراقبت کنند جایگاه حجاب در جامعه حفظ و تقویت شود.

وی تصریح کرد: زنان ما بدانند که چقدر حجابشان برای دشمنان سنگین است و آنها از این عقیده احساس خطر می‌کنند و حجاب زنان و دختران ما مشت کوبنده به دشمنان است. 

امام جمعه خمینی‌شهر افزود: دشمنان از حجاب زنان ما هراس دارند، برای همین قانون منع حجاب را در کشورهای خود تصویب کردند، بنابراین نباید ما اجازه دهیم این سپر و سنگر را از زنان و دختران جامعه ما بگیرند و مسئولان باید تلاش کنند تا جلوی منکر بدحجابی در جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به تحولات کشور مصر گفت: توطئه بزرگ دشمنان اسلام در حال اجراست، مسلمانان جهان مراقب و هوشیار باشند امروز کشورهای غربی و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل ایجاد اختلاف و ناامنی در کشورهای مسلمان هستند.

رحیمی اظهار کرد: دست پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی در اختلافات بین مسلمانان به خوبی احساس می‌شود، آنها از اختلافات بین مسلمانان خشنودند و به اختلافات بین مسلمانان نیش خند می‌زنند.

انتهای پیام/2301/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول