اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان:

160 هزار انشعاب آب در اصفهان اضافه شده است / کاهش یک درصدی تولید آب در سال گذشته

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با وجود اینکه در حال حاضر نسبت به سال 1386 حدود 160 هزار انشعاب آب در استان اضافه شده، اما تولید آب در استان یک درصد کاهش یافته است.

160 هزار انشعاب آب در اصفهان اضافه شده است / کاهش یک درصدی تولید آب در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هاشم امینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر طرح آبرسانی اصفهان بزرگ در حدود 50 شهر و 300 روستا با انشعابی بالغ بر یک‌میلیون فقره انشعاب انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال 1386 تولید آب در استان 376 میلیون متر مکعب بوده است، اضافه کرد: اما تولید آب در سال گذشته 371 میلیون متر مکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه با وجود اینکه در حال حاضر نسبت به سال 1386 حدود 160 هزار انشعاب آب در استان اضافه شده، اما تولید آب در استان یک درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای توزیع آب در بخش‌های شرب، کشاورزی، صنعت و سایر بخش‌های مصرفی آب، یک درصد صرفه‌جویی آب به مجموعه آب و فاضلاب استان اصفهان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب با کاهش 30 درصدی منابع مواجه شد، ادامه داد: طی روز‌های گذشته با کاهش فشار آب در مناطق موجود در سطح شهر مواجه شدیم و اگر چه منابع آبی استان طی روز‌های گذشته کاهش یافت، اما مردم نیز در راستای رسیدگی به این وضعیت با مسئولان همراهی نکرده‌اند.

امینی با بیان اینکه کاهش محسوس فشار آب و قطعی آب در برخی از مناطق یکی از مشکلات ایجاد شده در استان محسوب می‌شود، تاکید کرد: البته نصب پمپ بر روی شبکه‌های آب و افزایش دمای هوا وضعیت موجود در راستای کمبود آب در استان را تشدید کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نصب پمپ روی شبکه‌های آب نوعی تخلف و تضییع حقوق سایر مردم است، افزود: شرکت آب و فاضلاب استان با تدابیر اندیشیده شده در راستای پایدار شدن شرایط آب در استان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول