اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کشف 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از کشف 17 هزار لیتر گازوییل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 17 هزار لیتر سوخت قاچاق در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک زاده اظهار داشت: اجرای طرح مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی به طور مستمر در دستور کار پلیس جهرم قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پلیس راه جهرم - شیراز هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک کامیون بنز مظنون شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مسئول تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد کامیون حامل مقادیر بسیاری سوخت خارج از شبکه است.

ملک زاده با اعلام کشف 15 هزار و 700 لیتر گازوییل قاچاق از این خودرو گفت: در این مورد راننده کامیون دستگیر، خودروی وی نیز توقیف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی جهرم در ادامه از کشف یک‌هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق هنگام بازرسی از یک کامیون در عملیات دیگری خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 11 این شهرستان پس از آنکه از جابه‌جایی یک محموله قاچاق گازوئیل در شهر مطلع شدند، در محل حاضر شده و خودرو را در حال بارگیری سوخت قاچاق مشاهده کردند. ملک زاده ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک‌هزار و 200 لیتر گازوییل قاچاق کشف و در این مورد راننده کامیون دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با اخلالگران اقتصادی از شهروندان درخواست کرد که در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با آنان اقدام شود.

دو اخاذ توسط پلیس ‌دستگیر شدند

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دو اخاذ و کشف یک سلاح سرد از آنان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی گفت: ماموران کلانتری 13 عباسیه شیراز مطلع شدند دو اخاذ اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کنند. در پی کسب این خبر ماموران در اسرع وقت وارد عمل شده و با انجام یک‌سری شگردهای پلیسی و کارهای اطلاعاتی هر دو اخاذ را شناسایی و در یک عملیات منسجم آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته از متهمان یک سلاح سرد که با آن اقدام به اخاذی می‌کردند کشف شد.

اسماعیلی ادامه داد: هر دو متهم دستگیر شده برای تحقیقات و همچنین شناسائی مال‌باختگان در اختیار پلیس آگاهی این استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 2448/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول