اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه خبرداد:

کشف محموله ‌قاچاق در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلیویه از کشف برخی اقلام قاچاق در سطح شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف محموله ‌قاچاق در شهرستان کهگیلویه

 سید باقر افشین صبح امروز در حاشیه بازرسی از بازار شهر دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: بازرسان صنعت‌ومعدن موفق به کشف برخی اقلام قاچاق در سطح بازار کهگیلویه و چرام شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن‌ و تجارت کهگیلویه اضافه‌کرد: کالاهای مکشوفه شامل اقلامی نظیر مواد آرایشی و بهداشتی و خوراکی است.

وی، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 80 میلیون ریال عنوان ‌کرد و یادآور شد: پرونده مربوط به این تخلف نیز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد. 

افشین همچنین از تشکیل پرونده برای یکی از عاملین توزیع شکر در شهرستان کهگیلویه خبر داد و افزود: حدود دو تن شکر خارج از شبکه در انبار این عامل کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در ادامه از جریمه تأسیسات توزیع سیلندر گاز وابسته به امور عشایری شهرستان کهگیلویه خبر داد و اذعا‌ن ‌داشت: عامل توزیع سیلندر به صورت خودسرانه اقدام به افزایش بهای سیلندرهای گاز توزیعی بین روستائیان و عشایر کرده بود. 

وی ابراز داشت: میزان تخلف عامل توزیع سیلندرهای گاز نیز 56 میلیون ریال برآورد و پرونده آن به تعزیرات ارسال شد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان تلاش بازرسان  صنعت و معدن کهگیلویه برای نظارت جدی بر بازار در ماه رمضان، اضافه کرد: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از بروز برخی گرانی‌های کاذب، برخی اقلام پرمصرف نظیر حبوبات و مرغ در سطح بازار توزیع شد. 

انتهای پیام/82008/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول