اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

صدور بارنامه آنلاین قاچاق کالا را کاهش داده است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: اجرای طرح صدور بارنامه به صورت آنلاین زمینه قاچاق کالا را به حداقل ممکن رسانده است.

صدور بارنامه آنلاین قاچاق کالا را کاهش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، گودرز محمودی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان اظهار داشت: مؤسسه‌ها و شرکت‌های حمل و نقلی نمی‌توانند برای راننده متخلف بارنامه صادر کنند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح چنانچه راننده متخلفی دارای پرونده محرومیت از فعالیت باشد، به علت ثبت شدن این تخلف در سرور مرکزی، به صورت اتوماتیک برای این راننده بارنامه در هیچ نقطه کشور صادر نمی‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان با ذکر اینکه صدور بارنامه آنلاین از آذر ماه سال گذشته آغاز شد گفت: در طرح صدور بارنامه آنلاین مشخصات کامل راننده، کامیون، کالای بارگیری شده، زمان بارگیری، محل بارگیری، مقصد از طریق سرور مرکزی و سایر شرکت‌های حمل و نقلی قابل رؤیت است.

وی اضافه کرد: کد رهگیری 16 رقمی تنها در صورت ثبت تمام اطلاعات مورد نیاز به شرکت‌های حمل و نقلی ارائه شده و آن‌ها می‌توانند طبق این کد بارنامه را صادر کنند.

محمودی تاکید کرد: طی شش ماه گذشته محل بارگیری و مقصد تخلیه بار به وضوح مشخص بوده و می‌توان به راحتی میزان کالای وارد شده به استان و محل بارگیری و تخلیه را برای بررسی میزان موجودی کالا در استان ارائه کرد.

وی گفت: طرح صدور بارنامه برخط یا آنلاین در راستای تحقق دولت الکترونیک در شرکت‌های حمل و نقلی همدان صورت می‌گیرد همچنین صورت وضعیت‌های موجود نیز تا دو ماه آینده به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

استان همدان دارای 84 شرکت حمل و نقل و 15 هزار کامیون فعال است.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول